Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin kyseiselle "lelukonsolille" on tulossa kivalta vaikuttava peli, joka sisältää armaan lajimme. Ei ilmeisesti kovinkaan laajasti vielä esillä, mutta jotain kertoo lajimme kasvusta, että yksi tämän hetken suurimmista pelitaloista (EA) on lähtenyt kehittämään pelisisältöä frisbeegolfin kautta.
Tämä kyllä antaa boostia lajille ja kertoo, että lajin potentiaali on huomattu muuallakin. Olisi tosiaan ollut kiva nähdä miten se annukka ja rollerit ja upsit on toteutettu. Ja seuraavissa versiossa tulee varmasti ihan oikeat frisbeegolfiin suunnitellut väylät ja laaja kiekkovalikoima (nyt oli vain kolme).
Tuohan on hyvää kehitystä: ei tarvitse enää mennä ulos tai kävellä. Käden heilautuksenkin saisi insinööri eliminoitua, kun käsittääkseni silmän liikkeillä voi jo tietokonetta ohjata.
Mä haluan virtuaalitalkoisiin Vihnun radalle. Talkoothan on tunnetusti paljon mielenkiintoisempaa puuhaa kuin muovilautasten viskominen. Voisko John Eagle tai joku muu asianosaava Manselainen koodata talkoosoftan Suomen liitolautasgolfradoista ja niiden talkootöistä vaikka mobiilihärvelillä pelattavaksi talkoopeliksi.
Mä ostin Wiille sen Friba pelin ja seki oli sillai ihan toimiva vaikkei nyt ihan tasajalkaa saanut pomppimaan mutta 6 tuntia putkeen sitä silti tuli pelattua ja skapattua kavereetten kans pienes pöhönäs
Täydellinen heittotekniikka tulee turmeltumaan kun lihaksiin jää muistijälki wii-kapulan käsittelystä. Ihan varmaan moni tulee treenaamaan frisbeegolfia enemmän wiillä kuin koskaan aikaisemmin oikeasti on treenannut
Ari kirjoitti:Ensin pitäisi varmaan olla täydellinen heittotekniikka. Itsellä sitä ei ole joten en sitä voi pilatakaan
Jarvasto.
Se fribapeli mikä oli siinä jossain Beach Sports pelissä oli kyllä aika syvältä mun mielestä.
Niin hän se oliki mutta niin kuin sanoon pienes humalatilas kaikki tuntuu hyvältä heheheh. Olihan se aluuksi ihan sieltä ja syvältä mut ku hetken pelas ja oppi kapulaa käyttään siitä löyty aika hienoja piirteitäkin. mutta yks oikoonenhan se oli. jos pääsi putterilla heittään se ei menny ikinä ohi. Ja yks holariki tuli tehtyä