25. Seppo Nieminen Classic juhlakisa

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: 25. Seppo Nieminen Classic juhlakisa

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Mitä jäi käteen juhlakisasta?
Pelaajapakettiin kuulunut komia kiekko. Sitä voi kuulemma heittääkin. En raaski.
Perjantain parigolf oli ihan kivaa ( kiitos Pekan, Ilen ja Janin), minä melkein nautin palaamisesta.Paitsi viimeisillä viidellä reiällä, kun olin jo niin fyysisesti, kuin henkisestikin täysin hapoilla.Heräsi kysymys miten jaksan kiertää saman ladun lauantaina, ja vielä kahdesti.
Ennakkoon haastavaksi veikattu rata osoittautuikin käytännössä vieläkin vaikeammaksi, ainakin minun kaltaiselle ohi heittäjälle. Luonnollisia ob:ta oli paljon( joki, urheilukenttä, pihat, asfaltit, fudiskentät.) samoinkuin maalattua ob viivaa oli kilometri tolkulla. Ratamestarille kuitenkin pisteet perustelluista ob linjoista. Eli keinotekoiset, tai muuten vaan turhat ob:t loistivat poissa olollaan. Minäkin heitin esim. sunnuntai aamuna kuudella ekalla reiällä 7 outtia, ja se kyllä söi miestä. Tosin lopuilla väylillä ei tullut kuin 2 lisää.
Pakko myöntää, että pitkät ping-pong väylät 4,12 ja 15 olivat aika rasittavia. Ja reiän 12 korin paikka surkea. Ei millään pahalla! Parhaat mielestäni olivat 2,6,8,9 17 ja 18.
Sää oli mitä hienoin, jos tykkää aurinkoisesta, ja kuumasta ilmasta 8) MINÄ EN :(
Armoitetun TD:N kiihkoton avajaispuhe yllätti. Vain lämminhenkinen tervetulo toivotus, ja historian havinakin ohitettiin muutaman edellisen voittajan nimellä, ja yhdellä hirvellä.
Aikataulu piti hyvin kutinsa, ja TD oli aina hyvinkin ajoissa paikalla. Ei mitään hauskoja komelluksia, totta vieköön! Tylsää!

Kisa oli kaiken kaikkiaan hyvin lämminhenkinen ja rento. Siitä kiitokset paikalla olleille!
Ikävänä asiana jäi mieleen Jarvaston käden hajoaminen. Ja hauskana erään 70-luvun Opelin sivuikkunan puhelin numerolla varustettu teksti MYYRÄHÄN!
Kiitos Seppo, Kiitos Jani!
-väykkä-
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: 25. Seppo Nieminen Classic juhlakisa

Viesti Kirjoittaja hyzer »

tota piha nurtsia leikatessani, mietin hieman sanojani. Moitin reiän 12 korin paikkaa, SURKEA oli hieman rumasti sanottu, anteeksi!
Mutta sanotaanko niin notta korin sijainti ei ollut kovin palkitseva. Kun reikä oli muutenkin pitkä, ja hankala, niin ei ollut hauskaa kun useamman heitto rimpuilun jälkeen pääsi ikäänkuin lähestymis, tai jopa putti etäisyydelle, niin vielä piti tapella kuusi muuria vastaan! Ja lähellä koria oli kuitenkin taas OB maalia.
Mutta kaikillehan se oli sama painajainen. Ja tuskin esim. Jesse paljon sitä ihmetteli vaan otti varmaan kolmosia korttiin.

-väykkä-
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Re: 25. Seppo Nieminen Classic juhlakisa

Viesti Kirjoittaja The_One »

Kiitos kisoista, hauskaa oli!!

Jos joku löytää(jaksaa hakee) mun Bossin siitä kisaradan kaheltatoista (viimesen beachvolley-kentän) viereisestä puusta noin 4 metrin korkeudesta ja toisi jonkun välikäden kauttaa EO:hon ni olisin todella kiitollinen.

- Hege -
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: 25. Seppo Nieminen Classic juhlakisa

Viesti Kirjoittaja jh »

hehheh väykkä! :D femma jokakerran.. 8)
180
Avatar
KURKO
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 03 Heinä 2006, 13:42
Oikea nimi: Jani Karonen
Seura:
Paikkakunta: Espoo

Re: 25. Seppo Nieminen Classic juhlakisa

Viesti Kirjoittaja KURKO »

Tässä kuva paikallislehden nettisivuilta. Seppo (vasemmalla) ja kisan onnellinen voittaja Jesse.
Kuva
| Frisbeegolffia vuodesta 1985 |
Vastaa Viestiin