Kuminauha tai putki ovenkahvaan ja nykimään. Mulla on Casall kahvallinen piuha ja mustallakin teholla saa tarpeeksi vastusta, kun vain vetää tarpeeksi pitkälle. Intersportista taisin hankkia sen. Jaloilla, lantiolla ja hartioilla kääntämisellä saa käsi enemmän rääkkiä kuin kestää, jos yrittää useita toistoja. Mulla on tosin käsi rikki. Kuulemma täytyy pitää ranne suorana koko vedon loppuun asti, jottei jänteet hajoa.
Punttia ja jumppaa kannattaa harjoitella ja jos tykkää juoksemisesta, niin talvivarusteet alle ja sutimaan.
Yaktrax Pro ei kuulemma kestä pidemmän päälle, mutta mulla on vasta yksi sessio alla, joten en osaa sanoa kestävyydestä. Pito on mainio! Kahtoola ja Verga tekevät metalliketjuilla ja kolmioilla varustettuja heavy duty versioita, jotka eivät tuurilla riko jalkoja, jos kolmio törmää toiseen jalkaan. Kokeilematta vielä toi Verga, vaika sellaisenkin omistan. Noiden kolmiohärvelien toimivuudesta jäällä en tiedä, mutta lumen peittämissä paikoissa niiden pitäisi olla ylivoimaisia. Ennen kuin mennään vuorikiipeilypiikkeihin, joilla saa itsensä sairaalaan ekoilla ristiaskeleilla

En suosita.
Takavasen tuuli korkeana, kiekko anhyzerissä lakipisteessä ja kiekon etuosa alempana kuin takaosa tuo kummasti pituutta. Varsinkin, jos tuuli hönkii perään. Youtubessa käytäjällä marorogunso on kolme opetuspätkää Jenkinseiltä ja siellä puhutaan tuulen käytöstä myös. Käsiotevinkit ovat myös kätevät tietää. Mielenkiintoista katsottavaa löytyy hepun muistakin videoista.