Talkoot on saatu tehtyä ja rata on mitä parhaimassa iskussa.
Radalle saatiin talkoiden, kaupungin ja paikallisen frisbee yrityksen ansiosta uusia heittopaikkoja ja korinpaikkoja. Kausi avataan radan B-versiolla (vihnulla siis tätä nykyä 2 eri rata versiota), joka tarkoittaa korinpaikkojen osalta lyhyempiä versioita. Tällä saadaan hieman rauhoitettua kuluneita korinpaikkoja.
Legendaariset vihiojan viikkokisat(Est. 1994/1995) alkavat siis Maanantaina 17.5.2010 kello 18:00.
Paikalla syytä olla 17:45. Ensimmäisissä viikkokilpailuissa pelatataan tuttuun tapaan kaikille uudet tasoitukset kaudelle 2010, joten kilpailu on ilmainen. Kuitenkin jos on halua osallistua ns. raaka tulos-kilpailuun maksaa se 2 euroa. Samoin hole in one-kisaan osallistuminen maksaa 2 euroa (Raaka tulos-kilpailuun osallistuminen oikeuttaa pelioikeuden hole in one-kisaan ja toisinpäin).
Kaikki joukolla aloittamaan jälleen yksi unohtumaton viikkokisakausi Vihnulla.
Vihiojan viikkokisat 2010
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: juha alkkiomäki
- Seura:
Re: Vihiojan viikkokisat 2010
Ja tässä tuore video radasta: http://www.youtube.com/user/lcgm8#p/u/0/oTBJtjceR3E
- KURKO
- Oikea nimi: Jani Karonen
- Seura:
Onko kisat joka maanantai klo 18 lapi kesan? Ajattelin tulla kokeileen juhannusviikolla tai sita seuraavalla.
| Frisbeegolffia vuodesta 1985 |
-
- Oikea nimi: Janne Kotka
kyllä on, terve tuloa tampereelle!KURKO kirjoitti:Onko kisat joka maanantai klo 18 lapi kesan? Ajattelin tulla kokeileen juhannusviikolla tai sita seuraavalla.
dgct
-
- Oikea nimi: juha alkkiomäki
- Seura:
Vihiojalan 6 väylän tienoilta löytyi tänään Barry Shultz champion Beast kiekko. Oli ojan toisella puolella kuten omanikin. Nimi lienee Matti Palo. Puh. numeroa ei ollut tai kulunut pois. Tätä ei ainakaan rakettijengi vielä ollut kerinnyt nappaamaan. Itsellä ei ole yhtään hukattua kiekkoa tullut takaisin Vihkulta viimeisen viiden vuoden aikana, vaikka yhteystiedot ovat kaikissa kiekoissa. Joko yv:llä tai youtuben lcgm8 tilin kautta voi ottaa yhteyttä.
Ja itse viikkokisoihin - varoitus, mä tulen varmaan kuvaamaan viikkokisat kerran tai pari ennen Scandinavian Openia.
Ja itse viikkokisoihin - varoitus, mä tulen varmaan kuvaamaan viikkokisat kerran tai pari ennen Scandinavian Openia.