Tällähän vasta Jeesuksia ollaankin, kun tietääkseni emme ole tavanneet roberdin kanssa, mutta omnisciencenseä riittää minunkin tuntemiseen etäältä

Jotta sellaista leimausta tällä kertaa.
Eikös se Jouseder ollut jostain Tamperkeleen suunnasta? Joko tuo kertoo, etten ole tuon suhteen hihhuli, vaan hesalainen fribahihhuloija? Enkä sukua tietääkseni golfmiehelle. Mitä noihin uskontoihin tulee, minusta on vaikuttanut erittäinkin epätieteelliseltä monet väitteet monilta. Tyyliin keskilänsi ja tieteen poistaminen koulutusohjelmasta. Ne joille ei kelpaa valittakoot oikeaan paikkaan, eli opetusministeriöön

Minulla ei ole vaikutusvaltaa noihin asioihin.
Lukemisen/ymmärtämisen tarkkuus on selvästi kärsinyt paikassa, jos toisessakin, kts. minä Jaanin suhteen esim. Tiedän sen, ettei kaikki ole lukenut edes vähää tutkimustavoista, tutkimuksista, logiikasta yms. Kokemuksesta voin sanoa, että enemmistö noiden juttujen lukijoista ei ole yhtä pitkällä kuin maalaisjärjellä menevät. En väitäkään, että kirjoittamani asiat tai tyylini olisi helppolukuista tai -tajuista. Siihen on syy. Nämä jutut ovat lyhyempiä kuin jotkin lehtiartikkelit, herätkää vähän. Jos ette kestä valittakaa journalisti- ja kirjailijaliitolle, että lyhentäkää. Luettava vähenee, kun ei lue.
Minusta jokainen saa ihan rauhassa vetää herneet nenään tyhjästä ja ottakaa vain ihmeessä vatsahaavat, kun ymärrätte väärin. Justjoo, ei kuulkaa ole minun tehtäväni takoa järkeä päähän jokaiselle. Ne joita kirjoitukseni haittaa, menkää inisemään proffille, ettei saa opetella/osata mitään ja kun kerran pitää yrittää tasapäistää punakhmerit palautetaan heti valtaan ja laitetaan sivistyneistö ja kaupunkilaiset riisipelloille. Tunnusmerkiksi älymystöön kuulumiselle khmereille kelpasi silmälasit. Täällä on yhtä paljon järkeä monien väitteiden takana.
Opetelkaa toisten virheet, ettette toista niitä itse. Ei kiinnosta kärsiä enempää muiden mokista, kun omatkin riittävät liian kanssa. Mikä tarve on pitää jengi tietämättömänä? Valittaka fribakirjojen kirjoittajille. Voi KAUHEAA, joku on kirjoittanut aiheesta KIRJOJA. IIK juostaan karkuun kauhusta kiljuen

Jos ette kestä asioiden esittelyä, niin mitä te siitä muille uikutatte? Tekikö valitus asioista parempia, muuttuiko jokin muu kuin tunnetilanne? Kiva jos helpotti. Mutta jos ei riitä pää, onko se syy tulla käskyttämään muita? Mä en ymmärrä tuon asian hyötyä tai syiden ja seurausten suhdetta yleisen edun kannalta. Siksi en suostu kaikenlaisten komentelujen suhteen toimimaan. Mä en ole päätohtori, joten en sellaiseksi ryhdy kenellekään, kun se on laissa kiellettyä. Silti vinkkiä: Jos teille ympäristö on liian ikävä, välttäkää ärsyttäviä asioita, niin pysyy verenpaine paremmassa kunnossa. Jättäkää mun jutut lukematta, jos tulee kusiasia pöksyihin. Älkää erehtykö, minulla riittää empatiaa ja myötätuntoa jokaisen tunteita kohtaan, muttei mahdollisuuksia antaa periksi tunnereaktioihin, ei faktoihin perustuville asioille. Kun kerran haluan taitoa jengille. Taito ei lisäydy pelkällä toiveella tai pimahduksilla sen enempää kuin juna pysähtyy hymyilemällä.
Tee8mulle en voi sanoa kuin, että lienee vähemmästäkin selvää, ettet ymmärrä minua, joten säästä vaivaasi ja älä edes yritä. Jos ei mennyt jo jakeluun, mä en enempää yritä suhteesi. Onnea jatkossa ja hienoja heittoja sinullekin. Kaikkia ei voi miellyttää.
Nina, oisinhan mä viskonut, jos polvi ei olisi ollut vääntynyt. Äsken heitin ekan kerran tauon jälkeen taas ja heikkoa tekee, autsh, mutta hampaat irvessä sanoi mummo lumessa. Verrattuna siihen, miten paljon olen viskonut, ei tämä kirjoittelu ole mitään ja samassa ajassa en kyllä tekniikan puolesta parannu noin vähällä. Voimien puute rajaa mua enemmän. Mä keskityn jatkossa enemmän voimien korjailuun lähemmäs normaalia aikuista, jotta voisin edes yrittää tehdä täystehoilla asioita, jotka onnistuvat vajaalla teholla. Kun edes joku päivä saisi yli kolmen metrin korkuisen kovan draivin, joka lentää vaakana ja nokka alempana kuin perä. Saisin ilmaista pituutta heti. S-kurveilla toimii paremmin nokan pudotus, mutta ei ne niin yleiskäyttöisiä ole.
Hyvää juhannusta ja heittelyä kaikille, vetäydyn sisämaan radoille ja mökille.