Jos lähdetään siitä, ettei tuo bägi olekaan vitsi latest and greatest syndroomaa kohti, niin tuollakin voi saada tuloksia, jos käyttää sopivia Roceja ja Bosseja. Kun heittää tarpeeksi kovaa. 110-120 m Rocilla ei ole harvinaista kovakätisten pelaajien joukossa. Jotkut heittävät Aviareja noin pitkälle. Toki fairway driverille olisi käyttöä kaikille, kun ei pelata vain tuttuja ratoja, vaan halutaan pelata kaikissa olosuhteissa kaikilla radoilla. Jos ei muulloin, nin pelastusheittona huonosta paikasta jatkettaessa. Star ja varsinkin Champion Roc kääntyy lopussa vasemmalle ja suoria Roceja saa uutena, kuten oikealle kääntäviä. Boss R-Pro 135 grammaa on riittävän alivakaa useimmille. Se on Boss vain nimessä. Lento-ominaisuuksiltaan verrattuna uuteen Star Bossiin 175 painossa 135 on selvästi nopeampi ja kääntyy yli paljon helpommin ja monilla nokkakulman/antsan/korkeuden/nopeuden yhdistelmillä 135 ei palauta ollenkaan. R-Pro Boss 135 on alivakaampi kuin osa Valkyrieistä, mutta feidaa enemmän. Takatuulessa 153 Boss liisi paljon paremmin kuin mukana ollut uusi DX 175 Valkyrie. Mulla lensi pompuilla seinään tyssäten R-Pro Boss 153 137 m ja esteettä Valkki 121 m suorilla heitoilla viime viikolla. Olisipa ollut mun 137 Boss mukana
Kuluneissa kiekoissa ei ole kyse tottuneisuudesta, koska kiekko ei ole enää samanlainen kuin uutena. Kulutus saa kiekon feidaamaan myöhemmin ja kippaamaan enemmän. Molemmista on hyötyä lentoradan manipuloinnissa. Suoruus lopussa pitää kiekon helpommin väylällä ja pidentää lentoa keskiarvoliidon parantuessa. Kippaus alussa alentaa tehon tarvetta, jolloin useimmilla tarkkuus ja toistettavuus kasvaa. Jos haluaa heittää pitkalle s kurvilla, kippaus myöhentää feidiä lisäten koko lennon keskiarvon liitoa. Kaikissa kiekoissa kulutuksesta ei ole hyötyä, jos ei halua heittää usein rollereita. Pro ja Star Bossin kulutuksen ideana on kipata kiekko ja vähentää lopun rankkaa feidiä. Uuden kiekon feidin takia kiekko tuppaa putomaan lyhyenä rajusti vasemmalle ja pomppien vielä kaupan päälle epäennustettavasti 5-20 m lisää vasemmalle riippuen alustasta, nopeudesta hyssekulmasta jne.