Swiss Open 2011
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: Petri Behm
Swiss Open 2011
foorumipurnaaja
-
- Oikea nimi: Seppo Paju
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
Re: Swiss Open 2011
Ketä muita on tonne menossa mun lisäks?
Seppo
Seppo
-
- Oikea nimi: Janne Räsänen
- Seura: Talin Tallaajat
Olen pähkäillyt, menekö tuonne vai en. Onko siellä saatavissa kimppakämppä radan vierestä, kuten olen kuullut jossain Sveitsin kisassa olleen aiemmin? Mun päätökseen vaikuttaa se, uskooko videoeditoija pystyvänsä tekemään kisavideon tuolta vai ei muiden projektien alta. Ja onko kisoihin tulossa joku jo tekemään virallista kisavideota. Tulevaisuus on epäselvä, joten kyselen ja ilmoittelen, kun tiedän, pääsenkö mukaan.
mä oon ainakin tulossa, jos vaikka tänäkin vuonna heittäis parikertaa rotkoon
180
kyl munkin täytyy varmaan tulla paikalle nöyryyttään itseäni ja jos pääsis taas vaikka ihasteleen samassa poolissa jessen hienoja hyssejä suoraan 50m syvään rotkoon:)
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
Hihiiiiii...juu se vas.rotko on aika rankka!!jh kirjoitti:mä oon ainakin tulossa, jos vaikka tänäkin vuonna heittäis parikertaa rotkoon
-
- Oikea nimi: Petri Behm
Kai sit mäkin. Voin sitten denffata parin heiton jälkeen ja kuvata loppuajan Jessen rypemistä tai Villen puttaamista.
foorumipurnaaja
Joo munki tarkotus olis tulla... voin sit denffaa peten kans... tosin mulla on aika vaikeeta toi paikalle pääsy nykyään....
-
- Oikea nimi: Janne Räsänen
Hyvä, mun ei tarttee siis mennä kuvaamaan
Hahaa ei voi kuin ihailla meiän voiton tahtoa viidesta kaverista kaks on menos denffaamaan yks heittämäs rotkoon ja yks haluaa nöyryyttää itseään... no niin tai näin voinpahan sanoa jälkikäteen että en edes yrittäny voittaa onneks on Seppo
Tää miettii, jos lähtis taas matkaan mukaan... juhlimaan synttäreitään ! Niin se vähän riippuu siitä jos haluatte et on helle Nina ei tule, mut jos haluatte et on taas kylmä keli niin tulen... näinhän se menee aina...
höpö höpö,et sä edes mieti,vaan lähdet kiljuen mukaan.olihan sul viimeksikin niin hauskaa mun,sepon ja jessen kanssa:)Nina kirjoitti:Tää miettii, jos lähtis taas matkaan mukaan... juhlimaan synttäreitään ! Niin se vähän riippuu siitä jos haluatte et on helle Nina ei tule, mut jos haluatte et on taas kylmä keli niin tulen... näinhän se menee aina...
samma fråga..jiiärrä kirjoitti:Olen pähkäillyt, menekö tuonne vai en. Onko siellä saatavissa kimppakämppä radan vierestä, kuten olen kuullut jossain Sveitsin kisassa olleen aiemmin?.
jep,siel majotus radalla "Suomihuoneessa" oisko 18sänkypaikkaa.hyvä mesta ja oisko 10e/yö vain.siel kaikki suomalaiset on asunut yleensä ja kisan td varmasti tietää asiasta ja huone varattu taas meille.. .jalmar kirjoitti:samma fråga..jiiärrä kirjoitti:Olen pähkäillyt, menekö tuonne vai en. Onko siellä saatavissa kimppakämppä radan vierestä, kuten olen kuullut jossain Sveitsin kisassa olleen aiemmin?.