Swiss Open 2011
Valvoja: HALLITUS
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
- Seura: Talin Tallaajat
Re: Swiss Open 2011
Fribapummijh kirjoitti:mä en oo muuten maksanu koskaa latiakaan siitä majotuksesta :OOOO
-
- Oikea nimi: Petri Behm
Rotko ei unohdajh kirjoitti:mä en oo muuten maksanu koskaa latiakaan siitä majotuksesta :OOOO
foorumipurnaaja
-
- Oikea nimi: -Hege
- Seura: Disc Golf Club Tampere
Ja tämä yllätti kenet?jh kirjoitti:mä en oo muuten maksanu koskaa latiakaan siitä majotuksesta :OOOO
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
peliliikkeitä kato xD ja viimevuonna sain viä boorikselta kyydin kentällekkin, ei oikeen kerenny hoitaan juttuja kun puhelin jäi taksin penkille iltamien jälkee :OO
180
-
-
Laitoin Borikselle mailia ja huone on taas meidän. Varaan näin ollen itselleni perinteisen sänkyni to-ma ajalle.monster kirjoitti: jep,siel majotus radalla "Suomihuoneessa" oisko 18sänkypaikkaa.hyvä mesta ja oisko 10e/yö vain.siel kaikki suomalaiset on asunut yleensä ja kisan td varmasti tietää asiasta ja huone varattu taas meille.. .
foorumipurnaaja
Nina varaa saman paikan kuin viime vuonna, jos sopii... tai ainakin alasängyn...
-
laita tietoja millä lennoilla oot menossaPyry Petteri kirjoitti:Laitoin Borikselle mailia ja huone on taas meidän. Varaan näin ollen itselleni perinteisen sänkyni to-ma ajalle.monster kirjoitti: jep,siel majotus radalla "Suomihuoneessa" oisko 18sänkypaikkaa.hyvä mesta ja oisko 10e/yö vain.siel kaikki suomalaiset on asunut yleensä ja kisan td varmasti tietää asiasta ja huone varattu taas meille.. .
180
-
- Oikea nimi: Juho Rantalaiho
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
Voisin hypätä rookiena suomihuoneeseen? pitääkö ilmoittautuessa merkata jotain majoituksesta jos tulee suomihuoneeseen? Onko jengillä yleensä tapana viettää pidempi viikonloppu (to-ma), vai onko kyseessä vain yksittäinen hairahdus? tuleeko su-iltana jotain ongelmia ehtiä lennolle vai onko siellä vaan niin helmeä, että on kivaa notkua maanantaihin saakka?
Enempää en nyt saanut kysymyksiä tähän mahtumaan..
Juho
Juho
-
- Oikea nimi: Seppo Paju
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
Meikäläinenkin vois tulla tonne suomihuoneeseen. Mun isoveljen (Ilkan) kanssa ollaan lähössä matkaan niin olisko mahdollista et jos tilaa jää yli ni se vois asuu kans sielä? Toimii mun caddynä sielä.
S.Paju
S.Paju
-
Tervetuloa. Ilmoittautumisen yhteydessä riittää, että ruksii dormin haluamalleen ajalle. Mä ja Ville notkutaan to-ma mestoilla. Su-illan finnairin lentoon ennättää kyllä ihan hyvin. Rata on lähellä lentokenttää.
Ilkkakin mahtunee huoneseen.
Ilkkakin mahtunee huoneseen.
Zei kirjoitti:Voisin hypätä rookiena suomihuoneeseen? pitääkö ilmoittautuessa merkata jotain majoituksesta jos tulee suomihuoneeseen? Onko jengillä yleensä tapana viettää pidempi viikonloppu (to-ma), vai onko kyseessä vain yksittäinen hairahdus? tuleeko su-iltana jotain ongelmia ehtiä lennolle vai onko siellä vaan niin helmeä, että on kivaa notkua maanantaihin saakka?
Juho
foorumipurnaaja
niin siis siellä on nimenomaan niin sairaan siistiä että siksi porukka on siellä usein to-ma...