jh kirjoitti:koska muuten stokiksen kisa tulee ulos?
Odottaessa sitä, että saamme muut kiireisemmät projektit alta, voitte nauttia makupalasta Järvasta:
http://www.youtube.com/watch?v=SwglcpEDvBY
Sain juuri pääosan (ellei kaiken) juonnon Dutch Open 2010sta lähetettyä Voyagerille. Kun se saadaan pois jaloista, on juontajista kiinni, milloin Voyager saa kiireisimmät SO 2010:n ja FO 2010:n valmiiksi. Mä en osallistu Finnish Openin juontoon ollenkaan ja olen jo tehnyt osuuteni Scandinavian Openin suhteen. Odotamme vieraskielisten juontojen saapumista. Voyagerilla on vielä hieman lisäjobia editoinnissa lisäfeaturejen suhteen, mutta molemmat kisat ovat pääasiassa enää vailla juontoja.
Älä hötkyile sen Stokiksen kanssa, kun sä olit niin nopea heittämään, että sillä kiessillä, missä olit mukana Feldyn ryhmässä ja pääsin kuvaamaan sua, myöhästyin luvattoman monta kertaa sun heiton kuvauksesta
Anteeksi. Mulla ei ole niin paljon ylimääräistä akku- ja muistikorttitilaa, että voisin ottaa kuvaa pitkään ennen heittoa. Kaikille muille se olisi ongelma ja vaarantaisi sen, että en ehkä pystyisi kuvaamaan päivien vikoja heittoja. Sun tapauksessasi ongelmani oli päinvastainen. Yrittäessäni säästää muistikortteja ja akkua myöhästyin heitoistasi liian monta kertaa. Eipä silti hyviä heittojasi tarttui kyllä videollekin, joten pääset kyllä esille julkisuudessa nou hätä
Mä en voi luvata muiden puolesta mitään Stokiksen aikataulusta, kun en tiedä muiden aikatauluista. Ja Voyagerin jaksamisesta. Hän on tehnyt koko talven kovaa duunia videoiden kanssa ja pitkää päivää. Kun tulevaisuus on epäselvää, on hyvin mahdollista, että hänelläkin editointiin käytettävä aika vähenee selvästi. Siksi olisi tietysti hyvä saada mahdollisimman monta projektia pois alta ennen tämän kauden kuvauksien alta. Minusta on turha stressata Voyageriä yhtään enempää, sillä vain hän tietää, mihin hän pystyy ja hänkään ei tiedä, mihin muut juontajat pystyvät. Eli jää nähtäväksi Tukholman julkaisu.
Tällä hetkellä Youtubeen pukkaa Dutch Openia.