Jos määriksellä on puuranne, niin minulla se on terästä, huonoimmalla mahdollisella tavalla rystyllä, ja se saa kiekot kippaamaan helpommin ja feidaamaan enemmän. Mutta onpas mielenkiintoinen ero, jos mun heittämiseni on syynä eroon Z vs FLX muovi. Periaatteesa kiekon muodossa ei pitäisi kai olla isoa eroa. Enpä tosin ole verrannut rinnakkain kiekkoja nähdäkseni, onko kiekkojen muodoissa eroa. Muuta kuin, että mielikuvanani on se, että FLX on eturenaltaan tylpältä osalta korkeampi kuin Z. En muista vertaamatta varmaksi, mutta muistaakseni mun FLX:n siipi on konkaavimpi kuin Z, joka on tavallista tuotantoa viime vuodelta.
Z on jenkkien mukaan muuttunut moneen otteeseen ja veden toisella puolella porukka kehuu eniten first run Z, 2nd FR Z ja tavallisia Z Buzzzeja edellisvuoden lopusta alkaen. Näiden välillä on pari muutosta ollut kuulemma. Zetaa suorempi Buzzzz kiinnostaa sen verran paljon, että pitääpä vertailla ensi kerran kauppaan mennessä hyllyssä olevien FLXien muotoja, jos löytyisi vähemmän ylivakaan näköinen kiekko

En ole pitänyt Buzzz SS kuvauksista, joten niihin en ole menossa. Tasakattoinen sen olla pitää mun pienille räpylöilleni.
FLX kuluminen on minulla ollut erilaista ja linjassa jenkeiltä kuulemani kanssa, eli alkuun ei mitään muutosta ja kestoisuus voi olla muuttumattomana tosi pitkä. Sitten taikaiskusta ilman isoakin mälliä kiekko menettää vakautensa kertaheitolla.