Morjens petri, mulla ois kysymys eli nyt kun olen hulluna päntänny noita sääntöjä ja menen kohta tuon testin tekemään niin entäpä jos en läpäisekään sitä? joudunko maksamaan testin uudestaan kunnes saan sen oikein?
jotain siellä luki enklanniksi aiheesta mutta en ihan ymmärtänyt....
Moi, vaikka en petri olekaan niin voin vastata. Et joudu maksamaan uudestaan ja turha siihen kokeeseen on päntätä kun sääntökirja saa kuitenkin olla esillä. Saahan sen sääntökirjan pitää kisoissakin mukana kuulema =) Sähköpostiisi tulee vastaus siitä, että oletko läpäissyt tai ollut läpäisemättä testiä ja samalla tulee linkki uudestaan yrittämiseen.
Kiitos janttu vastauksesta! by the way kun olen yrittänyt etsiä sääntökirjasta vastaus kerrallaan olen huomannut sen niin hitaaksi tavaksi että mulla loppuu aina hermo kesken testin...(ja kysymysten järjestys/sisältö vaihtuu vielä kaiken lisäksi kun avaat testin uudestaan) eli olen ajatellut sivistää itseäni ensin hieman...tähän sitä ollaan nyt sit tultu vaikka pelata vaan haluais eikä päntätä...
AMA kirjoitti:Suosittelen kuitenkin säätökirjan kahlaamista ainakin kerran läpi, niin kisatilanteessa ei tarvi joka tilannetta ihmetellä sääntökirjan kanssa
Joo, eihän se sivistys pahaksi oo missään tilanteessa =)
PM kirjoitti:Mistä ton PDGA:n Certified Official testin voimassaolonajan voi tarkistaa,löytyykö oman statuksen alta?
Ennen PDGA:n sivujen uudistusta oli löydettävissä lista, missä ainakin näki milloin testin on suorittanut. Siitähän se sitten oli kolme vuotta voimassa. Nyt en ainakaan itse löytänyt tuota PDF:ää enää, oisko se sitten ollut liian työläs päivitellä. Oman statuksen alla sanotaan ainakin, onko voimassa vaiko ei eli esimerkiksi mun alla lukee "Official Status: Certified".
EDIT: Hidas
"Olipa paska tuuri. Jos se ei ois osunu tuohon eka puuhun, niin ei ois osunu tuohon toiseenkaan."