Suurin osa psyykkauksistahan keskittyy kehumaan heittoja, heittotekniikkaa, tulosta jne, jolloin on vaikea sanoa milloin toinen oikeasti tarkoittaa sitä ja milloin on tarkoituksena psyykkaus. Itse ainakin varauksettomasti kehun hyviä suorituksia, näyttäähän ne hyvät heitot hyviltä, heitti ne kuka tahansa. Heittotekniikan yksityiskohtiinkin puuttuminen tuntuu myös monelle olevan pikemminkin automaattinen jutustelunaihe, kuin psyykkausyritys. Kaikki voisivat kuitenkin pyrkiä säästämään ne tekniikkavinkit ja muut ihmettelyt kierroksen jälkeen kerrottavaksi. Tuloksen kanssa pyrin tekemään niin, että olen koko ajan melko hyvin kartalla omasta tuloksesta ja usein myös muiden tuloksista. Jos menee hyvin, omien tuloksien unohtamistekniikka ja sitäkautta "paineiden" välttely ei tunnu toimivan, kun aina on mukana joku, joka kokee tarpeellisesti ilmoittaa muillekkin miten heillä menee
Se, että ennen puttia huomautetaan putin sisäänmenon tarpeellisuudesta tai muuta vastaavaa on musta lähinnä vittuilua, eikä sellaista kyllä soisi radoilla näkevän kilpailutilanteessa. Samaan kategoriaan kaikki "onko sun asento laillinen" yms ihmettelyt...
Siinä tuntuu myös olevan melkoisesti eroja, millaisia asioita eri pelaajat ottava psyykkauksena. Viimekädessähän psyykkaus toimii vain, jos pelaaja alkaa itse kelaamaan kuulemiaan asioita ja lopulta psyykkaa itse itsensä pihalle. Yleensä mää en ainakaan tarvi edes ulkoisia psyykkauksia, kun psyykkaan itse itseni jo paljon aiemmin pihalle kisasta