Huhtikuussa revitään!
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: jari väyrynen
- Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Huhtikuussa revitään!
21.huhtikuuta Nurmijärvellä järjestetään frisbeegolf kisa, missä varmasti itse kukin saa repiä oikein tosissaan.
Tiedotan kisasta tällä foorumilla lähipäivinä tarkemmin.
-väykkä-
Tiedotan kisasta tällä foorumilla lähipäivinä tarkemmin.
-väykkä-
Hienoa että Väykkä järkkää kisat Nurmijärvelle.Meinaan että on hienoa päästä heittämään omille kotinurkille ja vielä pitkiä siivuja?Meinaan että kun Hartsalle tulee lauantaina 17.3 50.vuotta mittariin niin näinköhän draiviin tulee saman verran metrejä lisää??!!Eli kaudella 07 olisi tarkoitus pelata GM-sarjassa toivottavasti saadaan sarjaan pelaajia ettei tarvii mennä vielä kiusaamaan noita "poikia"Mastereihin!Eipä tässä muuta kuin kiekkoja kiillottamaan!Ostin muuten J.Vieriltä uuden salaisen aseen tälle kaudelle eli JUJUN !
Re: Huhtikuussa revitään!
Kuullostaa kivalta. Oisko vissiin kansallisen sarjan avajaiset?hyzer kirjoitti:21.huhtikuuta Nurmijärvellä järjestetään frisbeegolf kisa, missä varmasti itse kukin saa repiä oikein tosissaan.
Onnea hartsalle näin etukäteen!
Tulosliuskaa tiskiin!!!!???
PM
PM
-
- Oikea nimi: jari väyrynen
- Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
HARTSA: Valtaisat onnittelut tästä melkein naapurista. Noin vanha gubbe, ja kiekko lentää aina vaan pidemmälle, ja tarkemmin. Jos sä todella aiot pelata tulevan kesän GM sarjassa, tietää se taas mulle yhtä sijaa parempaa menestystä mastereissa. Jos nyt ylipäätään pelaan.
Kisan järkkää kylläkin DGC Bats, ei väykkä. Mulla ei itse asiassa ole mitään merkittävää osaa kisa organisaatiossa. Eikä kisassa ole muutenkaan mitään merkittävää. Mutta tule ihmeessä kuitenkin paiskomaan niitä 150 + 50 metrisiä siivujasi.
JONI: Kisa ei kuulu kansalliseen sarjaan, emme hakeneet kisa oikeutta ajoissa. Se oli vaan yhden hullun, hullu päähänpisto, kevät auringon sekoittamassa päässä.
Toisaalta kisa ei kalliin osallistumismaksunkaan mahdu kansallisen muottiin.
Mutta tule toki kuitenkin paiskomaan, jos et järkevämpää tekemistä kyseisenä päivänä keksi
-väykkä-
Kisan järkkää kylläkin DGC Bats, ei väykkä. Mulla ei itse asiassa ole mitään merkittävää osaa kisa organisaatiossa. Eikä kisassa ole muutenkaan mitään merkittävää. Mutta tule ihmeessä kuitenkin paiskomaan niitä 150 + 50 metrisiä siivujasi.
JONI: Kisa ei kuulu kansalliseen sarjaan, emme hakeneet kisa oikeutta ajoissa. Se oli vaan yhden hullun, hullu päähänpisto, kevät auringon sekoittamassa päässä.
Toisaalta kisa ei kalliin osallistumismaksunkaan mahdu kansallisen muottiin.
Mutta tule toki kuitenkin paiskomaan, jos et järkevämpää tekemistä kyseisenä päivänä keksi
-väykkä-