Tuon videon katsomisen jälkeen on hymy naamalla leveänä
En tiedä, saadaanko siitä röhkivästä muistikortista matskut ulos. Siellä oli ainoa kierros, jossa kuvasimme Jeremy Kolingia Suomessa ja monta ottoa muista ryhmistä leidit mukaanlukien sitä mukaa, kun ehdin napsimaan muilta ryhmiltä pätkää. Se kierros, joka on kortilla (tai ei) oli työteliäin mulle, kun ehdin kuvaamaan välillä kolmea peräkkäistä ryhmää. Ja kun seuraamani ryhmä lopetti, ehdin vielä 11. väylän kuvaamaan Annen ryhmästä.
Jenkit eivät käyttäneet omia varusteitaan livelähettämiseen ja tämä oli eka oikeasti live lähetys heille. Aiemmin heillä on ollut viivästetty live aina käytössä. En tiedä, miksi he halusivat harjoitella true liveä, mutta olisi mulla spekulaatiota syystä.
Kuulin muutamaan otteeseen kahta suomalaista juontajaa disc Golf Planetin livejuontajaa Rion kameraryhmässä ja huikeat propsit kaikille, sillä se kuullosti loistavalta paikan päällä! Minun puolestani saa vapaasti ilmoittautua juontajaksi videoille, ottakaa yhteyttä Juhaan

Kuvausryhmät tekivät kovasti työtä, enemmän kuin voitte arvatakaan, joten hatun nosto kaikille kuvaajille. Paikalla oli neljä eri porukkaa, joiden välillä tehtiin yhtiestyötä ja yhdestä yhteistyöstä tulos näkyy preview videossa. Juha pomppi kuvaajana parissa ryhmässä ja mä yhdessä sekä juoksupoikana toisessa. Jos hienosti haluaisi sanoa, tuotantoassistenttina, mutta plääh...