Siinä se Dalykin pilaa rakkaan lajinsa imagoa.
Samaa mieltä.Onko rennosta lajista tulossa ahdasmielisten kurttunaamaisten moralistien temmellyskenttä ?
Valvoja: HALLITUS
Samaa mieltä.Onko rennosta lajista tulossa ahdasmielisten kurttunaamaisten moralistien temmellyskenttä ?
Mutta ei röökin polton!Tapanote kirjoitti:Ja Dalyhan sai PGA:lta pelikieltoa laji-imagon pilaamisesta. Tosin taisi olla muista syistä, mukaan lukien kaljatölkin käyttäminen tiinä ja muu yleinen rällästys.
Lajin pariin on saapunut paljon uusia kasvoja, myös semmoisia jotka haluavat ottaa tämän (jopa huippu-) urheilun kannalta. He toki haluavat viedä lajia oman näkemyksensä suuntaan. Ahdasmielisyyttä on lähestyä tuota näkökulmaa asenteella: "Haistakaa kukkanen..". Itse kuulun siis tähän kukkasia haistelevaan porukkaan. En pistäisi pahitteeksi tupakoinnin kieltämistä kisoissa; tosin olen sitä mieltä että raja pitää vetää järkevästi; mihin kisoihin tämä sääntö ulotetaan.Noukka kirjoitti:Onko rennosta lajista tulossa ahdasmielisten kurttunaamaisten moralistien temmellyskenttä ? Siltä on alkanut pikkuhiljaa tuntua. Itse aion taistella tälläistä kehitystä vastaan.
Vastaan jiiärrän puolesta. Pitäisi, jos rikkoo sääntöjä niin että siitä kuuluu pelikieltoa täräyttää. Suljettiin se Boltkin kisasta kun rikkoi sääntöjä, ei kai sillä nimellä mitään väliä ole?Noukka kirjoitti:Jiiärrä. Pitäisikö Ken Climokin sulkea pois merkittävistä kisoista ja antaa osallistumisoikeus vain hupipeleihin ?
Ehkä pitäisi ennakkoilmoittautumisissa järjestää mahdollisuus päästä savuttomiin pooleihin ?
Olen täsmälleen samaa mieltä. Olettaen että Joksa oli tällä kertaa tosissaanJoksa kirjoitti:Mun mielestä liitosn pitää viedä lajia "puhtaaseen" suuntaan ja vakavemmaksi urheilulajiksi.
Onneksi meille rennommille pelaajille löytyy kyllä vaihtoehtoja (Amexpo-touria, termarikisoja yms. epävirallisia happeninkejä)
Tuo on mielestäni vastakohta noille mainitsemillesi "ahdasmielisille kurttunaamaisille moralisteille", eli meille, jotka puhuvat tupakointia kieltämisen puolesta? Johan nyt on herkkä aihe..? Ihan kuin joku olisi veroja kiristämässä? Eikä kukaan tupakoitsija ole koukussa itse tupakkaan, vaan siihen nikotiiniin. Sitä saa savuttomassakin muodossa vain haluaa yrittää.Noukka kirjoitti:Hirsi. En missään vaiheessa puhunut " rennon avoinmielisen porukan " puolesta, joten älä vääristele sanojani !!!
Mikäli PDGA, joka on tämän lajin kattojärjestö, jäsenten valitsema edustaja ja päättävä elin, tekee päätöksen kieltää tupakkatuotteet isoista kisoista - kuten he juuri ovat tekemässäkin - niin kyllä, ehdottomasti pitää sulkea pois jos tupakoi! Ilmeisen retorinen kysymys. Minkä ihmeen vuoksi ne säännöt muuten ovat edes olemassa? Varsinkin USA:ssa lajista on tulossa urheilulaji, joten tämä on vain urheilulajille ominainen piirre, tupakoimattomuus ja päihteettömyys. Ja tähän suuntaan pitää Suomessakin tätä lajia viedä; itseasiassa lajia kuin lajia.Noukka kirjoitti:Pitäisikö Ken Climokin sulkea pois merkittävistä kisoista ja antaa osallistumisoikeus vain hupipeleihin ?
No älä muuta sano... Ihme juttuja nämä??Jani kirjoitti:Mielenkiintoista, että rentoa voi olla vain kännissä ja nortti huulessa. Koululaisten mielestä aina pitää olla rentoa...