Meikä vaikuttaa nykyään Turussa, joten minusta ei Kumparepuiston puuhamieheksi enää jatkossa ole
Tällä viikolla kaupungin graafikko tms kyseli minulta väylien par-lukemat jo, joten pitkällä ollaan! Väylät ovat valmiita, mittaukset sekä A- että B-tiipaikoille on suoritettu ja paarit tiedossa. Kartta ja jokaiselle väylälle oma opaste ilmaantuvat käsittääkseni nyt keväällä ennen kuin kunnon kelit alkavat (kaupungin professional graafikko tekee, uskon että hyvä tulee)! Jos ei lähiaikoina valmistu niin rupean itse piirtämään sen verran, että väylät löytyy
Niin ja koreja puuttuu sen takia, että Kumparepuisto on alueen pulkkamäki nro 1 ja talveksi mäkiosuuksien korit on poistettu. Varmasti korit asennetaan paikalleen ihan lähiaikoina.
Pitää kyllä tulla jossain vaiheessa kevättä käymään siellä, mun mielestä rata on hyvä! Varsinkin nyt, kun myös "amatööritiit" on asennettu ja näin ollen väylät soveltuvat kaikille harrastajille taitotasoon katsomatta (okei, on siellä silti pari hankalaa väylää

) Mutta mun mielestä pidemmän päälle järkevää on tehdä sellaisia ratoja, joissa riittää haasteita vielä pitkänkin ajan jälkeen.
Oheisessa taulukossa muuten näkyy tiedot väylistä!