.. ainahan voin olla väärässä ..

Valvoja: HALLITUS
Voin olla väärässä, mutta väittäisin mutulla, että Liikunta- ja puisto-osasto kuuluu kaupungin organisaatioon ja käyttävät kaupungin rahoja.Jani kirjoitti:Ei kaupunkikaan niitä tuosta vain ostele, ellei kukaan tee esitystä asiasta. Yhteyksiä vaan liikunta - tai puistoihmisiin.hese kirjoitti: käsittääkseni pelaajat ei niitä koreja ostele vaan kaupunki.
Erittäin hieno juttu! Jussit vaan sinnekkin päin!Frisbeezer kirjoitti:Nokian rata on suunniteltu täksi kesäksi 9-väyläiseksi ja korien istutus on viivästynyt, pahoittelut DGCT:n puolesta. Olen puhunut asiasta jo useamman jäsenemme kanssa ja asennamme korit paikoilleen tämän kuun aikana. Tämä kesä pelataan vuonna 2004 valmistettuihin "kotikoreihin" ja ensivuonna rata laajenee 12-väyläiseksi ja samalla maalikoritilanne nostetaan standardien vaatimalle tasolle. Olen käynyt keskustelut jo kaupunginpuutarhurin ja ulkoilualuiesta vastaavan henkilön kanssa, joten yhteyksiä ei tarvitse ottaa enää. Kiitos Nokian kaupungille hyvästä yhteistyöstä.
Rauhallista Juhannusta,
-Jussi
No siis seuran jäsenenä kysyn sitten sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Jos DGCT laittaa kentän pystyyn, niin onko Nokian radan taloudellinen hyöty, siis sen mitä kunta maksaa, seuran? Vai kenenkä?Frisbeezer kirjoitti:Nokian rata on suunniteltu täksi kesäksi 9-väyläiseksi ja korien istutus on viivästynyt, pahoittelut DGCT:n puolesta. Olen puhunut asiasta jo useamman jäsenemme kanssa ja asennamme korit paikoilleen tämän kuun aikana.
-Jussi
Ketä noi on? Ja missä Erkki o?Joksa kirjoitti:Rauhallista Juhannusta hyvinkin....
http://irc-galleria.net/view.php?nick=J ... d=61232283
Siis mikä hyöty? Kunta/kaupunki tuskin mitään maksaa, korkeintaan korit. Ja ne rahat varmaan menevät korien myyjälle / valmistajille ja välikäsille.Hanna kirjoitti:No siis seuran jäsenenä kysyn sitten sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Jos DGCT laittaa kentän pystyyn, niin onko Nokian radan taloudellinen hyöty, siis sen mitä kunta maksaa, seuran?