Tapanote kirjoitti:Nosturi kirjoitti:Liitto käsittääkseni kuitenkin valvoo järjestelyjä, joten joku vastuu liitollakin on.
Olet oikeassa. Tiedottamista voi aina parantaa, ja tässä tapauksessa varmaankin olisi ollut syytä linkata paremmin myös kisablogissa Kisakoneen aikatauluun, sekä yleisölle tiedottaa erityisesti parhaiden pelaajien lähtöajoista.
Silti, aikataulut ovat olleet kyllä saatavilla jo pidemmän aikaa.
Minä hieman peräänkuulutin tuota aikataulujen saatavuutta, varsinkin jos joku ihan muutoin vain katselemaan tuleva noille sivuille saapui. (nythän asia on jo korjattu)
Kyllä nuo tiedot löytyvät pääsivua alas rullailemalla, kun ensin tulee otsikkoa kuten:
Tärkeää tietoa pelaajille
Traileria jne.
Itse aikataulu sivulla noita kellonaikoja ei ollut missään muotoa. Eikä muuten ollut kovin montaa päivää sitten vielä kisakoneessakaan.
Nyt ne onneksi mahdollisesti avautumiseni johdosta, tai sitten ihan suunnitellusti sieltä löytyvät ja kiitosta siitä järjestäjien suuntaan. Aiheutti minussa lievää närkästystä kun itse liiton etusivujen aikataulu linkki vie sivulle, jossa tietoa ei ollut pätkääkään, pahoitteluni ronskista kielenkäytöstä vielä kertaalleen.
Vielä kun tuonne saisi mahdollisia kärkipoolien lähtöaikoja lauantai/sunnuntai päiville, kun uskoisin että ainakin säävarauksen puitteissa kokeneet järjestäjät senkin tietävät jolleivät minuutin niin kyllä ainakin puolen tunnin tarkkuudella. Golffissahan on tähän mennessä onnistunut tiedottaminen isoissakin kisoissa, niinkin että kärkipoolien lähtöajat on hyvinkin aikaiseen laskettavissa, ihan vain pelaaja määristä.
Lisäksi tulevaisuutta ajatellen olisin todella tyytyväinen jos esim. katsojat sivuille tulisi tulostettavaa ratakarttaa (joo se löytyy sivulta rata jne. mutta jos on sivu yleisöä varten, niin sinne ne yleisön edustajat ekana menee sitä infoa hakemaan), johon olisi mahdollisesti mietitty ja "maalattu" yleisölle otollisia alueita, alueita jolle yleisön ei tulisi mennä, pysäköinti alueita ajo-ohejistuksineen, voisi olla hieman tietoa kisan suurimmista staroista jne. Myös kun ne julkiset mainitaan niin voisi edes jokusen bussin/junan heittää, että millä sinne pääsee ja vaikka linkkiä paikallisen liikennöijän sivuille aikatauluja varten.
Toki tämä varmasti aiheuttaa työnsarkaa, mutta mikäli ajatuksena on että joskus mediakin tästä isommassa mittakaavassa kiinnostuisi, saati että YLE esim. tulisi pienehkönä, mutta vahvasti kasvavana lajina tätä lähettämään (YLE:hän on vahvasti linjannut ttä määrärahojen puutteessa se tähtää lähettämään pienempiä lajeja, joiden lähetysoikeudet on edullisemmat), niin tälläiset asiat tulisi saattaa kuntoon mieluummin ennemmin, kuin myöhemmin.
No in anyways hauskoja ja hyviä kisoja niin pelaajille kuin järjestäjille...
Ja juu enköhän mä kuitenkin paikalle eksy