Jaa-a, mutta siä oli varmiten ainaki sun yks kiekko ku omia ettin.öre kirjoitti:Mistäs noit löytökiakkoi sit voi ruvet kyselee?
Kiitos myös hyvin järjestellyistä kisoista.
Valvoja: HALLITUS
Jaa-a, mutta siä oli varmiten ainaki sun yks kiekko ku omia ettin.öre kirjoitti:Mistäs noit löytökiakkoi sit voi ruvet kyselee?
Jeps. Mullakin jäi väylän 13 vasemmalle pylperiin yks dessu ja väylän 15 alkuun eagle. Ei oo naperot ainakaan vielä löytäneet kun ei oo kuulunut. Firebirdin ne onki jonkasta ja soitti kahteen otteeseen perään. Täyty pojille kaks egee antaa loistavasta toiminnasta.Juku kirjoitti:mää pistän tässä lähipäivinä löytökiekkolistaa tänne kunhan ehdin pöyhiin sitä laatikkoo
Juu, ei sillä. Kylä niistä joku soittelee jos on soitellakseen. Eikä tuo mun tekstin tarkotus ollu aiheuttaa toimenpiteitä.Juku kirjoitti:ei löytyny kyseisiä kiekkoja
Mä toivon että tää oli sarkastinen kommentti. Mä voin kuvitella kun joku Seppo Paju vetää uribägii esiin vuonna 2020, jossain kisassa samalla kun 1000 ihmistä seuraa sitä ja se 200 000 TV:n kautta.
En minäkään tiedä miten toimittiin, mutta ketään ei ainakaan pidätetty.BlackWolf kirjoitti:Mites tää asia hoidettiin kärkipoolissa kun mukana oli kokoajan sen 100 ihmistä, en tiedä, pidätettiin?
En minä tiedä, ehkä tämä on vain turhaa valitusta, mutta minua ihmetyttää vuonna 2012, jolloin ihan laissa on virtsaaminen julkisella paikalla kielletty,