EM-kisat 2007, Belgia
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: Rauli Lehtinen
- Seura: Talin Tallaajat
Itse olin Saksassa pelaamassa Eurotouria viime viikonloppuna ja niistä kisoista täytyy kyllä sanoa, että olivat todella hyvin järjestetyt. Aikataulut pitivät, ruokaa ja juomaa oli kisapaikalla tarjolla halpaan hintaan, maksullisen hierontapalvelun henkilökuntaa oli paikalla lauantain kierrosten välissä ja meininki oli yhtä hyvä kuin Tallaajien kisoissa. Muutamilla väylillä puolentoista metrin pituista heinää ei oltu tosin viitsitty leikata, mutta onneksi olivat saanet pari spotteria paikalle.Jaani Länsiö kirjoitti:
Saa nähdä, kuinka moni jaksaa ensi vuonna Saksaan, jos tämä oli mallisuoritus Keski-Euroopan kisaorganisoinnista. Paljon on vielä kehitettävää, mikäli aikovat samalle tasolle Suomen ja Ruotsin kanssa, eritoten asenteessa.
Jos ensi vuoden EM-kisajärjestäjistä löytyy muutamakin sama henkilö kuin näistä kisoista, niin voin lämpimästi suositella kaikille Saksanmaalle lähtöä.
Belgia on ihan hyvä maa, mutta ne TD:t on paskoja jätkiä.
Mitenköhän ne on miettiny että ne selviää tosta kusetuksesta? Olen aika varma, että kukaan ei näe rahojaan enää. Olen myöskin varma, että alunperinkään ei ollut tarkoitus niitä pelaajille jakaa. Eikä poikia ole paljon kisoissa näkynyt sen jälkeen, kun setelit saatiin taskuun.
Mitäköhän sitten pitäisi asialle tehdä? Lähteä ovelle asti kyselemään rahojaan? Sähköposti tuskin pelottaa ketään...
Luulenpa, että jos ei rahoja saada kuudessa viikossa pelaajille, ei niitä enää ole edes olemassa.
Mä olen jo hyväksynyt, että jäi se 100e saamatta. Onneksi se on pikkurahaa, verrattuna joidenkin paremmin menestyneiden saataviin.
Onkos pelaajia lähdössä ensi vuoden Easter Openiin?
Mitenköhän ne on miettiny että ne selviää tosta kusetuksesta? Olen aika varma, että kukaan ei näe rahojaan enää. Olen myöskin varma, että alunperinkään ei ollut tarkoitus niitä pelaajille jakaa. Eikä poikia ole paljon kisoissa näkynyt sen jälkeen, kun setelit saatiin taskuun.
Mitäköhän sitten pitäisi asialle tehdä? Lähteä ovelle asti kyselemään rahojaan? Sähköposti tuskin pelottaa ketään...
Luulenpa, että jos ei rahoja saada kuudessa viikossa pelaajille, ei niitä enää ole edes olemassa.
Mä olen jo hyväksynyt, että jäi se 100e saamatta. Onneksi se on pikkurahaa, verrattuna joidenkin paremmin menestyneiden saataviin.
Onkos pelaajia lähdössä ensi vuoden Easter Openiin?
- Mixu
- Hallituksen jäsen
- Oikea nimi: Mikko Kaakinen
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
J
Kiitos Jussi edelleen tiedotuksesta.
Suhtaudut asiaan esimerkillisen levollisesti.
Jätän omat kommenttini julkaisematta tässä kohtaa.
Onko tietoa noista EM:ien round ratingeista, jotka on Petrin mukaan ignorattu myöhästyneen TD-raportin takia...
Luetaanko ne joskus vielä mukaan ratingeihin? Olisivat henk.koht. aika pelastus tämän kesän kommelluksissa.
-Mikko
Suhtaudut asiaan esimerkillisen levollisesti.
Jätän omat kommenttini julkaisematta tässä kohtaa.
Onko tietoa noista EM:ien round ratingeista, jotka on Petrin mukaan ignorattu myöhästyneen TD-raportin takia...
Luetaanko ne joskus vielä mukaan ratingeihin? Olisivat henk.koht. aika pelastus tämän kesän kommelluksissa.
-Mikko
-
- Oikea nimi: Petri Behm
-
- Oikea nimi: Erno Väyrynen
- Seura: Oulun Frisbeeseura
- Viesti:
Tuoretta palkintorahakeskustelua vierailla kielillä:
http://www.discgolfsweden.se/forum/inde ... pic=491.15
http://www.discgolfsweden.se/forum/inde ... pic=491.15
-
- Oikea nimi: -Hege
- Seura: Disc Golf Club Tampere
pascali ja lehusse on rahojen kanssa tuolla -> http://www.travelpod.com/travel-photo/t ... /tpod.html
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.