Bogey-Beemi kirjoitti:Toivottavasti siellä on edes spotterit noilla taloväylillä. Esim. väylällä 14 käytiin viime vuonna useampikin väittely siitä et osuiko vai ei.
jos ei ole todisteita osumasta, lienee pelaajan etu. Se viitsitäänkö väitellä, riippunee ihan keitä sattuu poolissa olemaan...
Mun kiekot ei ainakaan tuu osumaan seinään, vaan laskeutuvat just ennen
Yep. Pelaajaan etuun itsekkin pari kertaa luovutin väittelyn, vaikka selkeästi osuman näin. Nouki Teemu mun kiekko väylän neljätoista katolta samalla kun haet sieltä omasi.
Toi on huono ja hankala sääntö tulkittavaksi, jos rakennukseen osumisesta tulee rankku. Ei ole kyllä tätä päivää.
Tulee mieleen ajat ennen maalikoreja, kun puussa tai tolpassa oli kaksi teippiä joiden väliin piti osua. Oli vaikea tulkita osuiko vai ei ja osuiko se nyt teippiin vai alle ... Luulin, et näist olis jo päästy.
EM kisapaidat voi tulla noutamaan huomenna Talin viikkokisoista!
Seppo Kuikka
Ville Piippo
Sami "hippi" Poimala
Markus Pohjola
Jere Rosenqvist
Tomi Nieminen
Kenneth Winberg
Tampere/Porilaisten paidat on huomisesta lähtien mulla.
Markus Mäntylä
Jukka Leinonen
Tapani Aulu
Teemu Malmelin
Markku Nirkkonen
Anna Elo
Lassi Hakulinen
Kai Vesa
Marko Timonen
Markku Tohni
..
Saa tulla hakemaan huomenna Tullintorin nurkilta tai la-iltana/sunnuntaina Edenin kupeesta. Ne jotka eivät ehdi noina aikoina millään saavat vastaanottaa paitansa lentokentällä maanantaina.
Soittoa vaan nollaneljänolla 59587I7 niin sovitaan tapaamisesta tarkemmin...
Lisäyksenä muuten, että olen Porissa pe-la, joten porilaiset soittoa ja tuon paidat vaikka kirvatsiin kiessille
2012 European Disc Golf Championships
New course maps and details have been uploaded to the web site, and the map pack updated with the latest versions.
Amended holes are 4,9,12 and 18, please update your copies. http://www.bdgaopen.co.uk/course
Less than a week to go!!