Jatketaanpa tätä edellisen pj:n aloittamaa juttua, jolla voi testata sääntötuntemustaan. Toki voi sääntökirjaakin käyttää apuna.
Ryhmä avaa tiiltä ja yhden kaverin avaus jää kuuseen kiinni (n. 4 m:n korkeuteen). Ryhmän edetessä kohti kuusta kiekko jostain syystä (ei kukaan nähnyt oliko se varis vai tuuli) putoaa ja rollaa väylää pitkin 2 m eteenpäin. Miten jatketaan?
Puuhun jäänyt kiekko putoaa
Valvoja: HALLITUS
Re: Puuhun jäänyt kiekko putoaa
Siitä jatketaan, mihin kiekko ensiksi pysähtyy eli pooli arvioi senpaikan kuusen juuressa, mistä jatketaan.
Ihan sama mitä tapahtuu senjälkeen, kun kiekko on poolin päätöksellä pysähtynyt.
Ihan sama mitä tapahtuu senjälkeen, kun kiekko on poolin päätöksellä pysähtynyt.
Lisäksi jos TD:n päätöksella kahden metrin sääntö (806.01) on voimassa, tulee penaltia +1 heitto.
Lainaan vain, en sano muuta...letiss kirjoitti:pooli arvioi senpaikan kuusen juuressa, mistä jatketaan
Ennen oli putti mun heikoin osa-alue pelissä, tulevana kesänä se on terminologia. Pitää opetella
puhumaan Tapania
puhumaan Tapania
-
- Toiminnanjohtaja
- Oikea nimi: Tapani Aulu
- Seura: Tomoottajat Disc Golf
Mä lupaan puhuessa käyttää kaikkia termejä väärin (jos puhuu niin paljon ku mä, niin takuulla menee puolet väärin).letiss kirjoitti:Ennen oli putti mun heikoin osa-alue pelissä, tulevana kesänä se on terminologia. Pitää opetella
puhumaan Tapania