Kun käytetään sanaa takinkääntäminen on sävy negatiivinen. Jos Toivonen huolimattomuuttaan halusi ilmaista vain väärällä sanavalinnalla seuran olemassa olon, niin ok, mutta hieman "pahaa verta" kommentista oli luettavissa.
Olen pahoillani, jos olen saanut Ilarin tai muita Virtahepolaisia pahastumaan, mutta tästä tuskin kannatta vetää palkokasvin siemeniä ylähengitystiehyeisiin.
PS. Käytän samaa termiä esim. tuttuni vaihtaessa työpaikkaa.
Komitea on jälleen möhlinyt! Epähuomiossa on päätöskisat pistetty pääsiäisviikonlopulle. Koska järjestäjillä on paljon tärkeämpääkin tekemistä silloin niin päätimme siirtää kisoja pari viikkoa eteenpäin. Eli:
5.4. VIHTI; 6.4. RAJAMÄKI.
Viimeksi muokannut ihmeurpo, Ke 14 Marras 2007, 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelen väärää otsikointia jne. Minä taas kun en ollut tietoinen asiasta.
Onnea! uudelle seuralle, eiköhän niitä vielä joukkoon mahdu, mukavaa toki olisi tietää, ketkä ovat kyseisen seuran takana ja ketkä ovat nämä loput mysteeriset jäsenet, jotta myös jatkossa vältytään väärältä infolta.
käpä kirjoitti:Pahoittelen väärää otsikointia jne. Minä taas kun en ollut tietoinen asiasta.
Onnea! uudelle seuralle, eiköhän niitä vielä joukkoon mahdu, mukavaa toki olisi tietää, ketkä ovat kyseisen seuran takana ja ketkä ovat nämä loput mysteeriset jäsenet, jotta myös jatkossa vältytään väärältä infolta.
monster kirjoitti:Petri: Team Hippoon kuuluu 11 urosta ja 2 naarasta
Pitääkö paikkansa että mutalammikon äärelle olisi loikannut Jonni Rechardt????Ja jonnia olisi houkutellut todella nimekäät pelaajat jotka ovat menestyneet SM-kisoissa ihan palkintopallille asti!!
Tämähän on jännittävää kuin Kauniit ja Rohkeat konsanaan! Öö.. now..wait...
Noh, mutta, pistelaskuvastaava on vaan vedellyt lonkkaa kun muut ahertaa. Tässä nyt kuitenkin sitten taasen tuoretta pistetilannetta: http://koti.mbnet.fi/karvis/pisteet.htm
JÄLLEEN MUUTOS KILPAILUKALENTERIIN: TAMPEREEN KISA POISTETTU KARVALAKKISARJASTA
Koska lukuisista pyynnöistä huolimatta Sappeen kisan täydellisiä tuloksia ei ole julkaistu tai vaihtoehtoisesti lähetetty allekirjoittaneelle, on päätetty poistaa saman kilpailunjärjestäjän organisoima Tampereen kisa karvalakkisarjasta. Selvyyden vuoksi: Tuloksista pitäisi selvitä kilpailijan sijoitus, kierroskohtaiset tulokset ja lopputulos. Eritoten Sappeen kilpailussa tulosten julkaiseminen olisi ollut tärkeätä pistelaskussa ilmenneiden epäselvyyksien johdosta.