Frisbeegolffia tuli teeveestä!!!
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: Jani Toivonen
- Seura: Disc Golf Club Provinssi
Frisbeegolffia tuli teeveestä!!!
Elileen 02.03.2008 tuli TV2:lta frisbeegolffia pitkä pätkä 2007 euro kisoosta. Visa opetti lapsia heittämään kiekkoja oli aika pitkä pätkä
Sattuks muut näkeen! katoin luultavimmin kans vasta puolesta välistä
Ohjelma tais tulla mäkihypyn tilalla ku ne oli peruttu!!!
Sattuks muut näkeen! katoin luultavimmin kans vasta puolesta välistä
Ohjelma tais tulla mäkihypyn tilalla ku ne oli peruttu!!!
Komia mies ämpäri pääs
DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
-
- Oikea nimi: Jani Toivonen
- Seura: Disc Golf Club Provinssi
Joo oli hieno pätkä harmi vaan ku ei ennakkoon ilmoitettu! olin just anoppilas sukuloimas ja heti saatiin sen pätkän perusteella kolme uutta innokasta kokeilemaan lajia.
HEH appiukko sano et "nuon helppo laji pitääkö mun tulla näyttämähän oon nakellu nuorena pikkuusen enemmän ku te frisbeetä. tuo on helppoo ku heinän teko, lupaan voittaa teidät"
HEH appiukko sano et "nuon helppo laji pitääkö mun tulla näyttämähän oon nakellu nuorena pikkuusen enemmän ku te frisbeetä. tuo on helppoo ku heinän teko, lupaan voittaa teidät"
Komia mies ämpäri pääs
-
- Oikea nimi: Janne Lahtinen
???
Olikohan kyseessä mahdollisesti jo aiemmin edesmenneellä yle extralla esitetty European Open 2007 kisakooste?
Kyseinen ohjelma piti sisällään ainakin Visan spiikkaaman frisbeen syntyhistorian ja Pursion Tinden haastattelun. Lopussa oli finaalikierrokselta lyhyehkö kooste.
Kyseinen ohjelma piti sisällään ainakin Visan spiikkaaman frisbeen syntyhistorian ja Pursion Tinden haastattelun. Lopussa oli finaalikierrokselta lyhyehkö kooste.
Re: ???
Sama pätkä.tek-nisch kirjoitti:Olikohan kyseessä mahdollisesti jo aiemmin edesmenneellä yle extralla esitetty European Open 2007 kisakooste?
Re: Frisbeegolffia tuli teeveestä!!!
Tässäpä kohta alkavan pienimuotoisemman pätkän ennakko buffi http://ohjelmaopas.yle.fi/?show=tv2201205041610