Kakkonen voi nykymuodossaan olla todella paha jos ei osu väylään. En tiedä voiko sitä mitenkään parantaakaan. Kolmonen nyt on käsiteltykin... Nelosessa ei mitään vikaa, hyvät rappusetkin. Kisa-6 (par 4) takaoutti on aivan turha eikä ollut opasteissa/rata-kartassa. Eiköhän siinä muutenkin odoteta seuraavan väylän avaukset ennen korille tuloa, eikä se vaikuta lähestymiseenkään, pääsääntöisesti sinne päätynee huonolla puuosumalla.
Kisa-7 takaoutin linjausta ja selkeää merkkausta voisi miettiä. Nyt out on oikealla alhaalla mutta vasemmalla korin takan jo tasanteella, vieläpä niin että kiekko voi hyvin olla tasaisella mutta ulkona. Ehkä se linja voisi olla juuri puoli metriä penkereen takana, siten että metrin siirrolla pääsee ylös puttaamaan. Punaiset outtitikut muutenkin näkyvät radalla huonosti tuommoisissa kohdissa missä outti ei seuraa mitään luonnollisia muotoja. Ja kun moni out oli vähän odotettua tiukempi, rataan tutustuminen huonoa (oma vika) eikä tikkuja nähnyt lähestymispaikalta, tuli ikäviä yllätyksiä.
Kisa-11 tiillä roikkui yksi oksa jonka joku taisi jo kisan aikana kääntää toisen oksan taakse piiloon. Ratakartassa väylien 11,14 ja 15 outit voisivat olla paremmin merkityt samalla mustalla viivalla.
Tiipaikoista iso peukku! Kyllä radan eteen tehty työ näkyi muutenkin. Hyviä väyliä en nyt tässä eritellyt, mutta niitä on monta
Valkoiset outtikepit vähän linjausta tarkistaen niin vielä hyvä rata paranee.