Hakolan frisbeegolf turnaús 2 29.03.2008

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Oletko, Jani Jarvasto, itse käynyt paljon muita ratoja kiertelemässä? Onko maillasi tilaa saada pitempiä reikiä tai pystytkö laajentamaan harrastusta muualle alueen puistoihin tai metsiin?
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kaivataan tykitysväyliä!
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

:lol: Tykki on puhunut :wink:
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Tiedä sitten kumpi meistä (Nevis vai minä) on sitten se tykki, joka puhuu...

Minä se en ainakaan ole :D
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Jaani Länsiö kirjoitti:Oletko, Jani Jarvasto, itse käynyt paljon muita ratoja kiertelemässä? Onko maillasi tilaa saada pitempiä reikiä tai pystytkö laajentamaan harrastusta muualle alueen puistoihin tai metsiin?
Moro! No vielä en hirveesti oo kiertäny tietty jalasjärvi, kuortane, seinäjoki eikä niis ollu tykitys väyliä muutaku Kauhajoen rata jossa oli ns.tykitys väyliä ja tykkäsin ja yhen 108m avauksen sain viiden metrin päähän korista(1.väylä kauhajoen radalla). Tietysti tälle kesälle/kaudelle olis tarkootus kiertää aikasta monta rataa jos aika ja työt antaa myören! Epilän rata olis tuos sellaanen joka kiinnostaas ja muukki etelän radat!!

Tuos peräseinäjoelle eli seinäjoelta 30 km niin olis tarkoitus pystyttää puisto rata ja siellä olis 300m pitkä koulun kenttä johon suunnittelinki et vois kokeilla pituus heittoa oikeen porukalla ja samalla kisaa radalle jos sen saadaan Niemisen Sepon kanssa onnistumaan kesällä!!!

Muuta estettä ei oo ku kaupunki(kuntaliitos seinäjoki+peräseinäjoki=Seinäjoki)
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Ja nyt ihan selvyyden vuoksi tarkistan: vaadinko missään vaiheessa Kurikkaan tykitysväyliä? Kunhan kyselin tulevaisuuden suunnitelmia, jotka eivät liity tykitykseen, ainakaan suoranaisesti.


Tykitys on hieno harrastus, mutta tuo sana on kokenut jo pienen inflaation foorumilla...olen siihen osasyyllinen, nyyh. Vaihdetaan se, tästä lähin pitkät väylät ovat kanuunautusväyliä.

Tosi hyvä, kun saadaan uusia ratoja ja paikkakuntia frisbeeskeneen ja aktiivit ovat ainoa keino pitää hengissä harrastusta pienessä kunnassa/kaupungissa. Vielä kun saisi idemmäksikin ratoja. Joensuu-Kuopio-akselilla olisi varmasti paljon opiskelijoita ja potentiaalisia harrastajia.
Viimeksi muokannut Jaani, Ke 02 Huhti 2008, 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
isku
Viestit: 16
Liittynyt: Ke 26 Maalis 2008, 18:03

Viesti Kirjoittaja isku »

Jaani Länsiö kyselit Hakolan radan laajentamisesta ja pidemmistä väylistä..Elikkä täällä meillä on vielä lähimetsässä tilaa muutamalle väylälle sekä tarkoituksesani on laajentaa kenttää myös metsän vieressä sijaitsevalle peltoaukealle.Pellolle pystyy tekemään pidempiä väyliä eli yli 100 metrisiäkin :wink: Olen parhaillaan tekemässä lisäkoreja,joita olisi sitten yhteensä jo 13:lle väylälle.

Töysässä kesämökkini jylhissä maisemissa olisi myös mahtavat puitteet radalle,josta saisi todellisen extreme-radan,sillä maasto on tosi vaihtelevaa ja vaativaa esim. korkeita kallioita ym.

Ps.tervetuloa testaamaan meidän rataa!
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Nyt on kuvat lisätty mut pahoittelen kuvan laatu kuvissa huono. Kamerras väärät asetukset päällä perk....

Tein tekstit kuviinki kaks kertaa ekalla kertaa kämmäsin ja ne katos ja toisella en ymmärrä miksei ne tullu?!???

www.freewebs.com/jarvasto
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Vastaa Viestiin