Karvalakkisarja, Vihti 5.4.2008
Valvoja: HALLITUS
-
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ma 17 Heinä 2006, 8:34
- Oikea nimi: Kimmo Lindholm
- Seura: Nummelan Frisbeeseura
- Paikkakunta: Espoo - Vihti
Karvalakkisarja, Vihti 5.4.2008
Karvalakkisarjan osakilpailu Nummelanharjulla 5.4.2008
Nummelanharjun radalla pelataan lauantaina 5.4.2008 karvalakkisarjan osakilpailussa 2 x 21 väylää! Sisältää normaalin Nummelanharjun 18-väyläisen radan + 3 tilapäistä lisäväylää lentokentän puolella. Tarkoitus on tehdä lentokentän lisäväylistä hieman pidempiä (150 - 250 metrisiä), jotta saadaan enemmän tykitettävää!
Ratakartta, väyläpituudet ja par:it julkaistaan ensi viikolla.
Aikataulu:
11:00 - 11:45 ilmoittautuminen
11:45 - 12:00 pelaajakokous
12:00 - 14:30 1.kierros (21-väylää)
14:30 - 15:30 ruokailu
15:30 - 18:00 2.kierros (21-väylää)
Sarjat: avoin ja naiset
Osallistumismaksu: 5 euroa (kilpailu on avoin kaikille, ei tarvita mitään jäsenyyksiä).
Ruokailu:
Lähimmät ruokapaikat ovat Grilli Seisakki ja Kahvila-pizzeria Meridien. Lisäksi Nummelan keskustasta löytyy paljon ruokapaikkoja.
Ajo-ohje:
Nummelanharjun kenttä sijaitsee Hanko-Hyvinkääntien varressa (tie 25). Karttahakuun ( esim. http://kartat.eniro.fi ) kannattaa syöttää tiedot: KEHÄTIE 380, 03100 NUMMELA.
Pysäköintipaikkana toimii valtatien levähdysalue. Kimppakyytejä suositellaan.
TD:t: Kimmo Lindholm (050-5666200), Lauri Niemelä ja Jenny Rantanen
Nyt kannattaa tulla Nummelanharjulle vähän kauempaakin, varata yösija jostakin pääkaupunkiseudulta ja jatkaa sunnuntaina Nurmijärven karviskisaan!
Tervetuloa!
Nummelanharjun radalla pelataan lauantaina 5.4.2008 karvalakkisarjan osakilpailussa 2 x 21 väylää! Sisältää normaalin Nummelanharjun 18-väyläisen radan + 3 tilapäistä lisäväylää lentokentän puolella. Tarkoitus on tehdä lentokentän lisäväylistä hieman pidempiä (150 - 250 metrisiä), jotta saadaan enemmän tykitettävää!
Ratakartta, väyläpituudet ja par:it julkaistaan ensi viikolla.
Aikataulu:
11:00 - 11:45 ilmoittautuminen
11:45 - 12:00 pelaajakokous
12:00 - 14:30 1.kierros (21-väylää)
14:30 - 15:30 ruokailu
15:30 - 18:00 2.kierros (21-väylää)
Sarjat: avoin ja naiset
Osallistumismaksu: 5 euroa (kilpailu on avoin kaikille, ei tarvita mitään jäsenyyksiä).
Ruokailu:
Lähimmät ruokapaikat ovat Grilli Seisakki ja Kahvila-pizzeria Meridien. Lisäksi Nummelan keskustasta löytyy paljon ruokapaikkoja.
Ajo-ohje:
Nummelanharjun kenttä sijaitsee Hanko-Hyvinkääntien varressa (tie 25). Karttahakuun ( esim. http://kartat.eniro.fi ) kannattaa syöttää tiedot: KEHÄTIE 380, 03100 NUMMELA.
Pysäköintipaikkana toimii valtatien levähdysalue. Kimppakyytejä suositellaan.
TD:t: Kimmo Lindholm (050-5666200), Lauri Niemelä ja Jenny Rantanen
Nyt kannattaa tulla Nummelanharjulle vähän kauempaakin, varata yösija jostakin pääkaupunkiseudulta ja jatkaa sunnuntaina Nurmijärven karviskisaan!
Tervetuloa!
-
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ma 17 Heinä 2006, 8:34
- Oikea nimi: Kimmo Lindholm
- Seura: Nummelan Frisbeeseura
- Paikkakunta: Espoo - Vihti
Tässä on ratakarttaa:
http://www.kolumbus.fi/nummelanharjunfr ... arvis_.pdf
http://www.kolumbus.fi/nummelanharjunfr ... Karvis.gif
(Lentokentän osalta kartta on lievästi sanoen suuntaa-antava)
Lentokentän väylistä tuli hieman suunniteltua lyhyempiä, mutta vastaavasti taas vaikeampia, sillä kiitorata on OB-aluetta. Siis kaikki asfaltti lentokentällä on OB:tä. Lentokausi ei ole Nummelan lentokeskuksessa vielä virallisesti alkanut, joten ei ole vaaraa, että Boeing tai Cessna laskeutuu niskaan
Lentokentän väylistä:
Väylä 4. (pituus n. 240 metriä, par 4): Suora, pitkä väylä. Pikkukätinen saa singota kaksi kertaa täysillä, isokätinen joutuu ehkä toisella heitolla pidättelemään. Oikealla vaanii kiitoradan OB ja vasemmalla puolella on metsän reunassa ikävää hakkuuta. Keskellä menee n. 30-40 metrinen vapaa kaistale. Saa kanuunauttaa!
Väylä 5. (pituus n. 150 metriä, par 3): Tii on asfaltilla. Väylä menee viistoon kiitoradan yli. Juuri ennen koria on asfalttitie, joka on OB. Heitänkö suoraan perille (ehkä asfalttitiestä kipaten) vai jätänkö taktisesti lyhyeksi ja vasta toisella heitolla OB:n yli korille… kas siinä kysymys. Kori on pienellä kumpareella metsän reunassa.
Väylä 6. (pituus n. 120 metriä. par 3): Tii on asfaltilla. Väylä ei ole pitkä, mutta on ehkä vaikein lentokentän väylistä! Väylällä on mando, joka on kierrettävä vasemmalta. Oikeakätiselle tämä on siis pitkä loiva annukka. Jos ei ns. pidä, niin kiekko karkaa männikköön, josta on paha tulla pois. Kori on lisäksi loivan rinteen reunalla, joten puttaamiseenkin pitää keskittyä.
Kaikki väylät:
1, par 2, 30m
2, par 3, 82m
3, par 3, 91m
4, par 4, n.240m
5, par 3, n.150m
6, par 3, n.120m
7, par 3, 91m
8, par 3, 74m
9, par 4, 165m
10, par 3, 86m
11, par 3, 79m
12, par 3, 73m
13, par 4, 192m
14, par 3, 69m
15, par 3, 69m
16, par 3, 103m
17, par 4, 117m
18, par 2, 33m
19, par 4, 106m
20, par 3, 95m
21, par 3, 86m
Yht., par 66, 2151m
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus tulla lentokentälle heittämään. Kaikki nyt kotona "lähtöselvitystä" tekemään Lauantaina Nummelaan ja sunnuntaina Rajamäelle
http://www.kolumbus.fi/nummelanharjunfr ... arvis_.pdf
http://www.kolumbus.fi/nummelanharjunfr ... Karvis.gif
(Lentokentän osalta kartta on lievästi sanoen suuntaa-antava)
Lentokentän väylistä tuli hieman suunniteltua lyhyempiä, mutta vastaavasti taas vaikeampia, sillä kiitorata on OB-aluetta. Siis kaikki asfaltti lentokentällä on OB:tä. Lentokausi ei ole Nummelan lentokeskuksessa vielä virallisesti alkanut, joten ei ole vaaraa, että Boeing tai Cessna laskeutuu niskaan
Lentokentän väylistä:
Väylä 4. (pituus n. 240 metriä, par 4): Suora, pitkä väylä. Pikkukätinen saa singota kaksi kertaa täysillä, isokätinen joutuu ehkä toisella heitolla pidättelemään. Oikealla vaanii kiitoradan OB ja vasemmalla puolella on metsän reunassa ikävää hakkuuta. Keskellä menee n. 30-40 metrinen vapaa kaistale. Saa kanuunauttaa!
Väylä 5. (pituus n. 150 metriä, par 3): Tii on asfaltilla. Väylä menee viistoon kiitoradan yli. Juuri ennen koria on asfalttitie, joka on OB. Heitänkö suoraan perille (ehkä asfalttitiestä kipaten) vai jätänkö taktisesti lyhyeksi ja vasta toisella heitolla OB:n yli korille… kas siinä kysymys. Kori on pienellä kumpareella metsän reunassa.
Väylä 6. (pituus n. 120 metriä. par 3): Tii on asfaltilla. Väylä ei ole pitkä, mutta on ehkä vaikein lentokentän väylistä! Väylällä on mando, joka on kierrettävä vasemmalta. Oikeakätiselle tämä on siis pitkä loiva annukka. Jos ei ns. pidä, niin kiekko karkaa männikköön, josta on paha tulla pois. Kori on lisäksi loivan rinteen reunalla, joten puttaamiseenkin pitää keskittyä.
Kaikki väylät:
1, par 2, 30m
2, par 3, 82m
3, par 3, 91m
4, par 4, n.240m
5, par 3, n.150m
6, par 3, n.120m
7, par 3, 91m
8, par 3, 74m
9, par 4, 165m
10, par 3, 86m
11, par 3, 79m
12, par 3, 73m
13, par 4, 192m
14, par 3, 69m
15, par 3, 69m
16, par 3, 103m
17, par 4, 117m
18, par 2, 33m
19, par 4, 106m
20, par 3, 95m
21, par 3, 86m
Yht., par 66, 2151m
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus tulla lentokentälle heittämään. Kaikki nyt kotona "lähtöselvitystä" tekemään Lauantaina Nummelaan ja sunnuntaina Rajamäelle
-
- Viestit: 639
- Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
- Oikea nimi: jari väyrynen
- Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
- Paikkakunta: nurmijärvi
Vielä kerran anteeksi järjestäjille, että raukkamaisesti denffasin kisan yhtäkkiä yllättäen. Kiusaus mennä kotisohvalle katsomaan kun Arsenal rähmäsi itsensä lopullisesti ulos mestaruus taistelusta oli liian suuri.
Toisaalta yritin varovasti löytää kiinnostusta kiekon nakkeluun Nummelan hienolla radalla. Mutta näköjään motivaatio ei pitkälle kantanut. Yritän huomenna ns. kotiradalla uudestaan.
Täytyy kyllä vain ihmetellen ihailla Vihtiläisten tarmokkuutta radan rakentamiseen. Todella hieno kokonaisuus, ja hienoja yksityiskohtia olette rakentaneet, esim.heittosuojat joillekin tiille.
Mun on kyllä pakko myöntää että nummelan, ojakkalan, ja tammisaaren kaltaiset vaativat radat ovat mulle liiankin vaativat. Mä raukka kun en pysy millään ilveellä väylillä.
Lentokenttä reiät eivät olleet ollenkaan niin vaikeat kun olin kuvitellut, siellä oli tilaa tämmöiselle hehtaarikädellekin.
Kotiin ajaessani, ajoin myös rajamäen radan ohi. Ja kyllä pisti silmään radan erilaisuus verrattuna nummelanharjuun. Rajamäellä ei ole mitään hienoja juttuja, ja muutenkin näyttää niin köyhältä. Mutta erilaisuus kunniaan, ja hienoja/huonoja heittoja rajamäelläkin nähdään.
Tulkaa toki huomenna koittamaan!
-väykkä-
Toisaalta yritin varovasti löytää kiinnostusta kiekon nakkeluun Nummelan hienolla radalla. Mutta näköjään motivaatio ei pitkälle kantanut. Yritän huomenna ns. kotiradalla uudestaan.
Täytyy kyllä vain ihmetellen ihailla Vihtiläisten tarmokkuutta radan rakentamiseen. Todella hieno kokonaisuus, ja hienoja yksityiskohtia olette rakentaneet, esim.heittosuojat joillekin tiille.
Mun on kyllä pakko myöntää että nummelan, ojakkalan, ja tammisaaren kaltaiset vaativat radat ovat mulle liiankin vaativat. Mä raukka kun en pysy millään ilveellä väylillä.
Lentokenttä reiät eivät olleet ollenkaan niin vaikeat kun olin kuvitellut, siellä oli tilaa tämmöiselle hehtaarikädellekin.
Kotiin ajaessani, ajoin myös rajamäen radan ohi. Ja kyllä pisti silmään radan erilaisuus verrattuna nummelanharjuun. Rajamäellä ei ole mitään hienoja juttuja, ja muutenkin näyttää niin köyhältä. Mutta erilaisuus kunniaan, ja hienoja/huonoja heittoja rajamäelläkin nähdään.
Tulkaa toki huomenna koittamaan!
-väykkä-
-
- Viestit: 2284
- Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Seura: Talin Tallaajat
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Alustavat, tarkistamattomat tulokset:
Naiset
1;Terttu Rosenqvist;96;87;183
Avoin
1;Kalle Savonen;62;62;124
2;Risto Lehtinen;61;65;126
3;Jalle Stoor;60;67;127
4;Miko Fyhr;65;64;129
4;Toni Asikainen;67;62;129
6;Teemu Vesala;66;65;131
7;Joonas Hynönen;64;68;132
8;Jaani Länsiö;67;66;173
9;Jani Nevantausta;66;68;134
10;Petri Määränen;71;67;138
11;Jouni Leskinen;74;65;139
11;Tom Andberg;72;67;139
13;Tuomas Javanainen;74;66;140
14;Niko Sysimies;67;75;142
15;Toni Hiidenvesi;72;71;143
15;Harri Hynönen;70;73;143
15;Heikki Riihonen;69;74;143
18;Jesse Ågren;70;74;144
19;Janne Torniainen;74;71;145
19;Jouko Rosenqvist;71;74;145
21;Petri Vähäkoski;75;71;146
21;Pauli Nygård;79;67;146
23;Markku Malo;73;74;147
23;Jere Rosenqvist;74;73;147
25;Jonni Reckhardt;78;72;150
25;Calle Välkki;79;71;150
27;Mikko Långström;78;73;151
27;Seppo Kuikka;78;73;151
29;Teemu Niemi;73;79;152
30;Ilari Tuoma;75;78;153
30;Eero Takanen;75;78;153
30;Paavo Torkkola;79;74;153
33;Sami Poimala;73;81;154
34;Antti Holopainen;75;81;156
35;Jussi Lindberg;77;79;158 +2!
35;Toni Toivonen;77;81;158
35;Kalle Rinne;83;75;158
35;Jorma Nousiainen;75;83;158
35;Tommi Tohni;84;74;158
40;Markku Tohni;85;74;159
41;Leo Piironen;81;81;162
42;Jasper Wallenius;94;95;189
43;Riku Törmänen;70;DNS;DNF
43;Joni Terkomaa;82;DNS;DNF
43;Perttu Kettunen;84;DNF;DNF
43;Timo Långström;92;DNS;DNF
43;Arttu Sikanen;DNF;DNS;DNF
43;Jari Väyrynen;DNF;DNS;DNF
Väykkä, onko Rajamäen rata muuten missä kunnossa, pikkulinnut kertoili, että voisi olla aika mutavelliä?
Naiset
1;Terttu Rosenqvist;96;87;183
Avoin
1;Kalle Savonen;62;62;124
2;Risto Lehtinen;61;65;126
3;Jalle Stoor;60;67;127
4;Miko Fyhr;65;64;129
4;Toni Asikainen;67;62;129
6;Teemu Vesala;66;65;131
7;Joonas Hynönen;64;68;132
8;Jaani Länsiö;67;66;173
9;Jani Nevantausta;66;68;134
10;Petri Määränen;71;67;138
11;Jouni Leskinen;74;65;139
11;Tom Andberg;72;67;139
13;Tuomas Javanainen;74;66;140
14;Niko Sysimies;67;75;142
15;Toni Hiidenvesi;72;71;143
15;Harri Hynönen;70;73;143
15;Heikki Riihonen;69;74;143
18;Jesse Ågren;70;74;144
19;Janne Torniainen;74;71;145
19;Jouko Rosenqvist;71;74;145
21;Petri Vähäkoski;75;71;146
21;Pauli Nygård;79;67;146
23;Markku Malo;73;74;147
23;Jere Rosenqvist;74;73;147
25;Jonni Reckhardt;78;72;150
25;Calle Välkki;79;71;150
27;Mikko Långström;78;73;151
27;Seppo Kuikka;78;73;151
29;Teemu Niemi;73;79;152
30;Ilari Tuoma;75;78;153
30;Eero Takanen;75;78;153
30;Paavo Torkkola;79;74;153
33;Sami Poimala;73;81;154
34;Antti Holopainen;75;81;156
35;Jussi Lindberg;77;79;158 +2!
35;Toni Toivonen;77;81;158
35;Kalle Rinne;83;75;158
35;Jorma Nousiainen;75;83;158
35;Tommi Tohni;84;74;158
40;Markku Tohni;85;74;159
41;Leo Piironen;81;81;162
42;Jasper Wallenius;94;95;189
43;Riku Törmänen;70;DNS;DNF
43;Joni Terkomaa;82;DNS;DNF
43;Perttu Kettunen;84;DNF;DNF
43;Timo Långström;92;DNS;DNF
43;Arttu Sikanen;DNF;DNS;DNF
43;Jari Väyrynen;DNF;DNS;DNF
Väykkä, onko Rajamäen rata muuten missä kunnossa, pikkulinnut kertoili, että voisi olla aika mutavelliä?
Viimeksi muokannut poimis, La 05 Huhti 2008, 19:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 639
- Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
- Oikea nimi: jari väyrynen
- Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
- Paikkakunta: nurmijärvi
Valehtisin jos väittäisin.......
kaiken olevan kuivaa, kuin Nevadassa.
Mutta että mutavelliä....se on aika rajusti vihellelty. Jos vihellellyt lintu on heitellyt esim. mennä viikolla kiinteätä rataa, niin varsinkin kolmonen on korin ympäristöstä mutavelliä. Mutta kuten olen aikaisemmin jo kirjoittanut, niin sitä reikää ei pelata.
Yksikään tee ei ole mudassa,eikä kurassa, eikä vellissä. Mutta muutamilla väylillä on mahdollisuus kurata kiekkonsa,jos kuraankiekkonsa nakkaa.
Suosittelen kuitenkin kunnon kenkiä, ja kiekko pyyhettä.
Tulipa mieleen niin jos ysi reiän korin lähellä oleva lumijää on kokonaan sulanut tän päivän aikana, niin siinä on lätäkkö, muttei kuraa.
Ja kahdessa lammessa on ainaskin vettä
-väykkä-
kaiken olevan kuivaa, kuin Nevadassa.
Mutta että mutavelliä....se on aika rajusti vihellelty. Jos vihellellyt lintu on heitellyt esim. mennä viikolla kiinteätä rataa, niin varsinkin kolmonen on korin ympäristöstä mutavelliä. Mutta kuten olen aikaisemmin jo kirjoittanut, niin sitä reikää ei pelata.
Yksikään tee ei ole mudassa,eikä kurassa, eikä vellissä. Mutta muutamilla väylillä on mahdollisuus kurata kiekkonsa,jos kuraankiekkonsa nakkaa.
Suosittelen kuitenkin kunnon kenkiä, ja kiekko pyyhettä.
Tulipa mieleen niin jos ysi reiän korin lähellä oleva lumijää on kokonaan sulanut tän päivän aikana, niin siinä on lätäkkö, muttei kuraa.
Ja kahdessa lammessa on ainaskin vettä
-väykkä-
Hatun nosto Nummelan väelle hienon kisan järjestämisestä. Taas oli uutta rakennettu. Väylän 16 kori oli saanut hienon alustan. Lentokenttäväylät olivat mielestäni melko tylsiä, mutta ehkä ne toivat jonkinlaisen uuden ulottuvuuden radalle. Harjun rata on sellaisenaankin hieno kokonaisuus ja siellä on aina mukava pelata. Mielenkiinnolla jään odottelemaan mitä siellä mahdollisesti seuraavaksi keksitään. Vielä mainoksena tähän loppuun: Hangossa pelataan 19.4 testikilpailu uusien väylien kera. Kaksi kovan luokan kiskojaa kävivät paikan päällä kokeilemassa keskeneräisiä väyliä. Toinen herroista oli sitä mieltä, että väylät saattavat olla joillekin sarjoille jopa liian vaativia. Jos tuon tason omaavat pelaajat ilmaisevat tälläisen huolen niin pelko hiipii allekirjoittaneenkin mieleen, että josko näin todella olisi. Testikilpailun ja kansallisen kisan palautteen perusteella päätetään mitä väylien kanssa tehdään.
-
- Viestit: 639
- Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
- Oikea nimi: jari väyrynen
- Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
- Paikkakunta: nurmijärvi
Palataan vielä noihin edellisiin kommenteihin. Rajamäen kakkosväylän sivussa menee koko matkan n.30-40 cm levyinen multainen oja, joka on tietysti kuraa näin märkinä aikoina. Mutaojanto on kuitenkin OB:n puolella.
Ja yllättävää kyllä niin katettu väylä on kaikkein märin.
Ja Artulle! Futismatsi ei todellakaan ole hyvä syy denfata. Minunkin tapauksessa matsi meni kovalevylle, ja se olisi tullut uusintanakin jo klo. 18. Se tais olla vaan tekosyy munattomuuteeni. Formuloista en osaa sanoa koska en ole vielä 47 ikävuoteen katsonut yhtä ainoata kisaa
Mutta jos joskus aivokuolisin, ja sen takia käyttäisin aikaani katsomalla kun autot ajaa ympyrää, ja kisan voi voittaa vain muutama kuski, ja niistäkin se jonka autoei hajoa, tai jolla menee vähiten aikaa renkaan vaihdossa.
Niin edellämainitun katastrofin jälkeen otan kantaa, kannattaako sen takia denfata vai ei.
Sitä paitsi mun kisa meni niin huonosti, että mun ratingit olis menny persiilleen jos olisin kisannut loppuun asti
-väykkä-
Ja yllättävää kyllä niin katettu väylä on kaikkein märin.
Ja Artulle! Futismatsi ei todellakaan ole hyvä syy denfata. Minunkin tapauksessa matsi meni kovalevylle, ja se olisi tullut uusintanakin jo klo. 18. Se tais olla vaan tekosyy munattomuuteeni. Formuloista en osaa sanoa koska en ole vielä 47 ikävuoteen katsonut yhtä ainoata kisaa
Mutta jos joskus aivokuolisin, ja sen takia käyttäisin aikaani katsomalla kun autot ajaa ympyrää, ja kisan voi voittaa vain muutama kuski, ja niistäkin se jonka autoei hajoa, tai jolla menee vähiten aikaa renkaan vaihdossa.
Niin edellämainitun katastrofin jälkeen otan kantaa, kannattaako sen takia denfata vai ei.
Sitä paitsi mun kisa meni niin huonosti, että mun ratingit olis menny persiilleen jos olisin kisannut loppuun asti
-väykkä-
-
- Viestit: 2284
- Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Seura: Talin Tallaajat
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Tulokset tarkistettu ja sarjapisteet laskettu: http://koti.mbnet.fi/karvis/pisteet.htm
True. Formulat yksinkertasten ihmisten yksinkertasta viihdettä. Risto Kaskilahti kuuluu samaan ryhmään.hyzer kirjoitti:kun autot ajaa ympyrää, ja kisan voi voittaa vain muutama kuski, ja niistäkin se jonka autoei hajoa, tai jolla menee vähiten aikaa renkaan vaihdossa.
-väykkä-
Maailmassa on suurten nerojen vastapainoksi ihan vitun idiootteja.