7.11.2015 järjestetään eri puolilla Suomea Moustache Open.
Paikkakunnat ovat Oulu, Peurunka, Seinäjoki, Helsinki, Mikkeli ja Nummela
Kilpailujen tuotto menee kokonaisuudessaan Movember-kampanjaan joka tukee miesten eturauhassyövän tutkimusta.
Kisakoneesta löytyy jo nyt suurin osa kilpailuista ja ilmoittautumisetkin alkavat jo ihan kohta.
Moustache Openin osallistumismaksu on 20€, jolla saa pelaajapaketin jossa on vähintään virallinen kisakiekko.
Kilpailut ovat Suomen frisbeegolfliiton alaisia kilpailuja, joihin vaaditaan liiton B-lisenssi.
Moustache Open 2015
Valvoja: HALLITUS
- Ari
- Oikea nimi: Ari Penttala
- Seura: Nummelan Frisbeeseura
Re: Moustache Open 2015
Rahankeräystä on suoritettu jo ennen Movemberin alkamista. Frisbee huutokauppa ryhmässä Facebookissa on myyty kiekkoja ja muita tarvikkeita hyvään tarkoitukseen.
Lahjoituksia sinne on antaneet yksityishenkilöiden lisäksi
FGA
InnovaStore
Powergrip
Frisbeepoint
Mukaan ehtii vielä lahjoittamaan. Voi myydä itse ja lahjoittaa rahat Movemberiin tai minä voin laittaa myyntiin ja postittaa eteenpäin jos tavarat saadaan toimitettua mulle. Toki voin laittaa myyntiin ja sitten lahjoittaja lähettää. Kaikki käy ja väännetään vielä monimutkaisempaakin rakennelmaa jos on tarvetta.
Eturauhanen kiittää.
Lahjoituksia sinne on antaneet yksityishenkilöiden lisäksi
FGA
InnovaStore
Powergrip
Frisbeepoint
Mukaan ehtii vielä lahjoittamaan. Voi myydä itse ja lahjoittaa rahat Movemberiin tai minä voin laittaa myyntiin ja postittaa eteenpäin jos tavarat saadaan toimitettua mulle. Toki voin laittaa myyntiin ja sitten lahjoittaja lähettää. Kaikki käy ja väännetään vielä monimutkaisempaakin rakennelmaa jos on tarvetta.
Eturauhanen kiittää.
- Ari
- Oikea nimi: Ari Penttala
- Seura: Nummelan Frisbeeseura
Re: Moustache Open 2015
Natural Born Disc Golfer lahjoittaa teetä pelaajia lämmittämään ainakin Mikkelin, Nummelan ja Kivikon kisoihin.
Eturauhanen kiittää.
Eturauhanen kiittää.