http://www.adressit.com/allekirjoitukse ... ylaiseksi/
Elikkäs kaikki käyvät tuolla äänestämässä siellä on lisä tietoa asiasta
Hervanna frisbeegolf rata 18 väyläiseksi
Valvoja: HALLITUS
- tumpsi
- Viestit: 735
- Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
- Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
- Seura: Tampereen Frisbeeseura
- Paikkakunta: Oulu
En nyt haluais taas olla se porukan hiekkapimppi, mutta en pysty vastustamaan kiusausta. Kelle tämä adressi on osoitettu? Mistä voin lukea että mistä "radasta" on kyse? Millä perusteilla tätä oletettua rataa pitäisi laajentaa? Sen lisäksi että nettiadressit ovat täysin naurettava tapa yrittää vaikuttaa, on tämä yksilö myös heikosti toteutettu. Tällaisenko kuvan haluamme välittää niille oletetuille päättäjille jotka tätä oletetusti lukevat?
Nettiadressi on käypää tavaraa hätätapauksissa jossa pitää saada maksimimäärä ääniä mahdollisimman lyhyessä ajassa, kuten taannoin tehtiin Meikun puolesta. Tampereen, ja koko maailman päättäjät, ovat niin vanhoillista ja byrokraattista kansaa että niille pitää viedä valmis idea, ja mahdollinen muutaman sadan ihmisen adressi paperilla. En tiedä mihin kirjoittaja haluaa rataa laajentaa, mutta noissa nykyisessä yhdeksässäkin väylässä on jo melkoinen pohtiminen järkevän tilankäytön suhteen. Joku tuolla jo kirjoittikin että eikö voitais ensin talkoohengessä miettiä se nykynen layout sellaiseksi että ihmisuhreilta vältytään, ja sen jälkeen miettiä joku ihan muu rataprojekti paikkaan, jonne saa helposti 18-väyläisen radan monipuoliseen maastoon, ketään häiritsemättä.
Nettiadressi on käypää tavaraa hätätapauksissa jossa pitää saada maksimimäärä ääniä mahdollisimman lyhyessä ajassa, kuten taannoin tehtiin Meikun puolesta. Tampereen, ja koko maailman päättäjät, ovat niin vanhoillista ja byrokraattista kansaa että niille pitää viedä valmis idea, ja mahdollinen muutaman sadan ihmisen adressi paperilla. En tiedä mihin kirjoittaja haluaa rataa laajentaa, mutta noissa nykyisessä yhdeksässäkin väylässä on jo melkoinen pohtiminen järkevän tilankäytön suhteen. Joku tuolla jo kirjoittikin että eikö voitais ensin talkoohengessä miettiä se nykynen layout sellaiseksi että ihmisuhreilta vältytään, ja sen jälkeen miettiä joku ihan muu rataprojekti paikkaan, jonne saa helposti 18-väyläisen radan monipuoliseen maastoon, ketään häiritsemättä.