En voi olla vielä palaamatta otsikon aiheeseen.
Kiitos palautteesta, mitä olen saanut lukea foorumeilta, kisafacesta, meileistä, tekstiviesteistä ja puheluista. Ne asettavat minut puun ja kuoren väliin.
Aika hauska juttu oli että kun kisa päivän sää oli varsin vaihteleva, niin en kuitenkaan sitä olisi vaihtanut mihinkään sen jälkeisiin päiviin. Täällä on ollut sunnuntaista lähtien ihan karseet ilmat.
Eilen radan lammet tulvivat yli äyräiden, ja se tarkoittaa sitä että kiekkojen haaliminen on aina vaan vaikeampaa. Yksi kentänhoitajista sanoi väylän 6 kaislikkolammen kuivuvan kesän mittaan todella paljon ja silloin on parempi mahdollisuus pelastaa kiekkoja. Tähän asti löydetyistä olen tekstiviestin lähettänyt....sieltä löytyi kiekko jonka omistaja ei ole koskaan edes käynyt paikalla!
Mikko on nyt varmaan erehtynyt! Minun perheeni ei ollut kokonaisuudessaan töissä kisassa, eikä kai edes käynyt laavulla. Ja jos olisit vaimoltani kysynyt kisan tulevaisuudesta, niin uskoisin että vastaus ei olisi sinua miellyttänyt. Ja jos laavulla olleelta perheeltä kysyit, niin he eivät ole voineet antaa muuta kuin oman näkemyksensä, koska en siinä vaiheessa itse ole puhunut mitään kisan tulevaisuudesta. Kun sitä en ajatellut itsekään!
Nyt kun olen taas nukkunut väyrysmäiseen tapaan rauhassa yön yli, jos toisenkin niin ajatus karkaa taas tulevaisuuteen....
Susanna! Mamban sanoin "Pyyhi kyyneleet", koska eihän niihin ole aihetta.
-when doves cry