Kansallisen sarjan kilpailut Kaarinassa ja Turussa

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

JiiTee
Viestit: 23
Liittynyt: To 12 Huhti 2007, 23:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Logistisista ongelmista johtuen :oops: Tumpsin ja ehkä eräiden muidenkin läystäkkeet kieppuvat vielä Varsinais-Suomessa. Toiveita kyllä on, että ne tekevät pikaisen syysmuuton Nokialle SM-kisojen aikaan. Kuriiirina jälleen P. Torkkola. 7k:n sivuilta voi käydä tiirailemassa kaverin olemusta (www.7k.fi ja valikko "profiilit").

...että tämmöstä...
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AMA »

Kappas. Lausteen kansallisissa hukkaamani pinkki Star Max on päätynyt 7k:n sivujen löytökiekkolistalle. Viitsisikö joku kiltti turkulainen napata sen mukaansa tullessaan Nokian SM-kisoihin?
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

Samaiset toivomukset koskevat allekirjoittaneen tulilintua, ellei se ollut jo ennestään selvää.
Paavo
Viestit: 106
Liittynyt: To 21 Kesä 2007, 9:38
Oikea nimi: Paavo Torkkola
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paavo »

Muistin Markus juuri, että mulla on varmaan jossain tallessa vielä se sun Karvalakkisarjan kisassa hukkaamasi TeeRexikin. Otan sen ja Maxin sekä Tumpsin kiekon mukaan Nokialle. Jussi kiekko tulee myös samalla kyydillä.
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AMA »

Paavo kirjoitti:Muistin Markus juuri, että mulla on varmaan jossain tallessa vielä se sun Karvalakkisarjan kisassa hukkaamasi TeeRexikin. Otan sen ja Maxin sekä Tumpsin kiekon mukaan Nokialle. Jussi kiekko tulee myös samalla kyydillä.

Ohhoh. Paljon kiitoksia. Sillä lausteen kasiväylällä on selkeesti jotain mua vastaan :D
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

AMA kirjoitti:
Paavo kirjoitti:Muistin Markus juuri, että mulla on varmaan jossain tallessa vielä se sun Karvalakkisarjan kisassa hukkaamasi TeeRexikin. Otan sen ja Maxin sekä Tumpsin kiekon mukaan Nokialle. Jussi kiekko tulee myös samalla kyydillä.

Ohhoh. Paljon kiitoksia. Sillä lausteen kasiväylällä on selkeesti jotain mua vastaan :D
-mua +maailmaa
Vastaa Viestiin