roberd kirjoitti:jouseder kirjoitti:
hyvä että älysit. ihan sama miten sen teet. kyse on siis ylä ja ala vartalon väännöstä. ja jos vain kuittailit etkä oikeesti tajunnu. niin toivottavasti sun peli ryhmään tulee joskus joku joka osaa näyttää puhtaan svingin itselle luonnollisella tavalla. tsemppiä
Ei sulle Jouni voi kuin nauraa - olet sinä niin hauska kaveri. Mies on toista vuotta heittänyt kiekkoa, mutta ei anna sen estää opetus videon tekemistä. Itse luottamusta sinulta ei ainakaan puutu. Minä jään odottelemaan sitä peli ryhmää...
niin olen valmennuksen ammattilainen
3-vuotta ollut pro töissä golfissa
4 kk heenattuani jousiammuntaa. ammuin tunnin reeneissä vain 9 ja 10 ja opetin kyseisen talven "työkseni" jousiammuntaa.
sama on toistunut minigolfissa, keilailussa jne
eli
Jumalan lahjansa kullakin
minulla on eväät oppia itselle luonnollinen ja toimiva tekniikka ja mallintaa ja opettaa se myös muille
Visan kanssa olemme jutelleet maailman huippijen swingien virheistä. ja hän on itse todennut minun näkeväni mitä vikaa ja heikkoja lenkkejä kenenkin swingissä on.
eli silmää ja eväitä ja asennetta löytyy
minun motiivini on se, että mahdollisimman moni voi iloita siitä millä tekniikalla pelaa. iloita siitä kuinka itselle sopivalla swingillä voin 60-70% teholla saa riittävän draivin 100-120m. minä osaa iloita toisten onnistumisesta. isossa golfissa monet oppilaani pääsivät uudelle tasolle iloitsemaan pelistään. toivottavasti lahjoillani ja luovuudellani ja videoilla voin jotakin auttaa eteenpäin.
ja kysyä saa mitä vaan mistä vaan
ps. isossa golfissa eräs oppilaani pääsi kahdessa kesässä 54 stä tasoitukseen 5 eli on minulla onnistumisen iloa myös valkkuna.