jani, ei voi se että sun pitää ansaita se semi paikka on joillekkin pelaajille tavoite ja se voitto. mä olen ite mieltänyt kilpailemisen niin että siellä oikeesti kilpaillaan mä ainakin tekisin lauantai iltana tai sunnuntaina mielummin jotain muuta, vaikka heräisin myöhemmin ja tulisin virkeänä seuraamaan finaaleita, siinä vaiheessa ku oma peli on menny niin huonosti että semeihin ei olisi ollu asiaa... tää on mun näkemys mut se helpottais paskastipelanneiden tuskaa ja parantais semeissä pelaavien fiilistä ku kentällä ei olis ku ne "semiproot" jotka sais pelata viimeisen kokonaisen kierroksen ilman suurempia odotteluja ym.
Vähintään kolme kierrosta pitää viikonlopun aikana päästä pelaamaan, mielestäni. Jos on pitkä matka kisapaikalle, olisi tylsää päästä pelaamaan vain yhtenä päivänä.
Pitääkö funny moneyn saajan ilmoittaa postiosoite tai jotain?
Ei tarvitse. Olen toimittanut listan palkinnon saajista suomalaisille kauppiaille. Voit käyttää palkinto"rahat" frisbeetarvikkeisiin ja kauppias laskuttaa ostoksista suoraan liittoa.
Tilitiedot puuttuvat vielä seuraavilta henkilöiltä:
Tommi Vesala
Juhani Vainio
Ari Penttala
Kari Vesala
Ilkka Tamminen
Tomi Nieminen
Marko Timonen
Ville Kotamäki
Björn Lindholm
Ilmoittakaa tietonne mahdollisimman pian minulle, niin saadaan palkinnot maksuun.
Koska eurotourin aikataulu tuli vasta eilen julki, ei paljon ole voinut tehdä päätöksiä. Byrokratian rattaat toimii kankeasti, etenkin näin syyspakkasilla...
Joulua ja kisahakuja odotellessa kysyn vaan, että joulukuusen hakkuunkinko tarttee nykyisin jo jonkin luvan? Juuri nimittäin kun olin suunnitellut perheen yhteistä puuhaa kuusen kaadon merkeissä, niin lapseni valistivat, ettei toisten metsästä saa suinkaan ottaa edes pikkasta närettä ilman lupia! Onkohan tuo tottakaan, tä? Meni meinaan sitten taas vähän tuokin reissu reisille.
r.oksa kirjoitti:Joulua ja kisahakuja odotellessa kysyn vaan, että joulukuusen hakkuunkinko tarttee nykyisin jo jonkin luvan? Juuri nimittäin kun olin suunnitellut perheen yhteistä puuhaa kuusen kaadon merkeissä, niin lapseni valistivat, ettei toisten metsästä saa suinkaan ottaa edes pikkasta närettä ilman lupia! Onkohan tuo tottakaan, tä? Meni meinaan sitten taas vähän tuokin reissu reisille.
Liitto on tänään lähettänyt jäsenseuroilleen tiedotteen ja hakuohjeet ensi vuoden SM-sarjan osakilpailuihin liittyen.
Jotkin e-mailosoitteet saattavat olla vanhoja tai väärin, joten mikäli olet jäsenseurasi vastaava, etkä ole saanut tiedotetta, ole hyvä ja ilmoita siitä minulle.