USDGC 2008: Kokemuksia, fiiliksia ja uutisia paikanpaalta
Valvoja: HALLITUS
alkanut on..
Grrrr..... onko joku saanut tota live scoringin palvelinta vastaamaan? Entä muistaako joku oliko tulospalvelu jo viime vuonna 'ulkoistettu' tuolle Discgolfunitedille? jos tämä on eka vuosi niin ei oikein hyvältä näytä..
Ilmeisesti serverikapasiteetti on raakasti alimitoitettu kuormaan jonka USDGC:n nettiseuranta aiheuttaa - vai mikä mättää? Kumma tosin jos ei olisi edellisen toimijan puolesta kerrottu odotettavissas olevan liikenteen määrää?
-tommi
PS. Tsemppiä suomitiimille. Koittakaahan jo viimein siirtää se mun 'suomenennätyskierros' historiaan..
Ilmeisesti serverikapasiteetti on raakasti alimitoitettu kuormaan jonka USDGC:n nettiseuranta aiheuttaa - vai mikä mättää? Kumma tosin jos ei olisi edellisen toimijan puolesta kerrottu odotettavissas olevan liikenteen määrää?
-tommi
PS. Tsemppiä suomitiimille. Koittakaahan jo viimein siirtää se mun 'suomenennätyskierros' historiaan..
-
- Oikea nimi: Timo Kuusela
Re: alkanut on..
Et taida oikein osata.Eivi kirjoitti:Grrrr..... onko joku saanut tota live scoringin palvelinta vastaamaan?
Tuu sä Timo painaan tota linkkiä tos mun näytöllä ku mä en sitte kai osaa..
mutta tosissaan niin ei perkele vaan pelitä ei.. useampi kymmenen yritystä tehty.. kaikki muut koitetut urlit kyllä juttelee mut toi vastaa toistuvasti:
"Yhteyden aikakatkaisu
Palvelin osoitteessa discgolfunited.com vastaa pyyntöihin liian hitaasti.
Palvelin ei vastannut yhteyspyyntöön, ja selain lopetti vastauksen odottamisen.
* Palvelin voi olla kovan rasituksen alainen tai väliaikaisesti huollettavana. Yritä myöhemmin uudestaan................."
mutta tosissaan niin ei perkele vaan pelitä ei.. useampi kymmenen yritystä tehty.. kaikki muut koitetut urlit kyllä juttelee mut toi vastaa toistuvasti:
"Yhteyden aikakatkaisu
Palvelin osoitteessa discgolfunited.com vastaa pyyntöihin liian hitaasti.
Palvelin ei vastannut yhteyspyyntöön, ja selain lopetti vastauksen odottamisen.
* Palvelin voi olla kovan rasituksen alainen tai väliaikaisesti huollettavana. Yritä myöhemmin uudestaan................."
- Mixu
- Hallituksen jäsen
- Oikea nimi: Mikko Kaakinen
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
Ehkä sä olet mustalla listalla
Osalla turkulaisia on samankaltaisia onkelmia, Eivi.
Osalla turkulaisia on samankaltaisia onkelmia, Eivi.
Viimeksi muokannut Mixu, Ke 01 Loka 2008, 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.