Epic
Valvoja: HALLITUS
Epic
Onko joku saanut Epicillä 150 metrisiä - itselläkin on Epic eikä millään saa thumpereitä kääntymään ilmassa siten, että ne alkaa liittää kuten http://www.youtube.com/watch?v=I_BmaoV6IJg ? Pitänee mennä talvella jäälle viskomaan.
niin epicin heitos on niin paljon asioita muistettava kun sita heittaa ettei jaksa kaikkea alkaa kirjoittamaan,mut vaikein kiekko hallita ja eniten opeteltavaa.tyynessa kelissa ihan hyva kiekko golffissakin.varsinkin jos joutuu heittaan jonkun tosi korkean pommihyssen tai annukan.ei sita ainakaan taittelemaan kannata alkaa eika vaantelemaan.kulunut kiekko tietty lahtee liitaan helpommin kuin uusi mutta sitten epaluotettavampi,saattaa flipata yli.heittokulma tosi tarkea myos ja mihin asentoon kiekon heittaa.peukulla sita ainakin on helpompi heittaa kuin normiupsilla,koska silloin automaattisesti kulma parempi.tas nyt jotain tietoa,eri asia kuinka moni tajusi mitaan
epic on myos kaikista tuuliherkin kiekko ja jos silla haluaa oikeasti heittaa onnistuneita heittoja kisoissa niin taytyy harjoitella ja PALJON kaikissa tuulioloissa ja mieluiten myos uudella seka kuluneella epicilla.kylla kuluneella kiekolla voi tyyeessa kelissa tai varsinkin pienessa vastatuulessa hyvinkin heitella myos pikkunatteja 60-100metrisia heittoja myos.ei tartte riuhtoa ollenkaan.itse en kayta kyseista kiekkoa oikeastaan ollenkaan enaan kisoissa,paitsi jos tulee joku erikoistilanne tai pakko ottaa riski.
-
- Oikea nimi: Janne Kotka
Kysäsin Villeltä nummelan SM aikoihin vinkkejä upsin heittämiseen ja täyty sanoa että harvoin on tullut niin hyviä ja käytännöllisiä neuvoja liittyen friban heittämiseen.
Ei siis mikään huono idea olis vaikka frisbeesportsin koulutusmatkuihin lisätä tätä samaa selostusta. Selän / käden asento ja liikerata ainakin oli asioita mitä olen itse tehnyt (ja teen edelleen) täysin väärin tässä heitossa.
Ei siis mikään huono idea olis vaikka frisbeesportsin koulutusmatkuihin lisätä tätä samaa selostusta. Selän / käden asento ja liikerata ainakin oli asioita mitä olen itse tehnyt (ja teen edelleen) täysin väärin tässä heitossa.