Viikkorahakisat Meikussa
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: Petri Behm
Re: Viikkorahakisat Meikussa
Paineet oli kieltämättä kovat JR:n avattua 12 metriin. Minulle tuli pienenä yllätyksenä se kuinka hyvin JR hallitsee myös henkisen pelin metkut. Taitavaa psyykkausta väylä toisensa perään.
foorumipurnaaja
-
Skene on kuollut. Tänäänkin mä voitan.
Edit. Voitto irtosi tuloksella +1
Edit. Voitto irtosi tuloksella +1
Viimeksi muokannut Bogey-Beemi, Su 11 Marras 2012, 12:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
foorumipurnaaja
heh. Ei kyllä mä tuun pitään kisat ens viikon sunnuntaina 18.11 klo.12! tänään joutu vaan duuniin...
-
tuskin monikaan, ehkä mä vaan hämäsin...Bogey-Beemi kirjoitti:Sä duuniin, kuka uskoo:)
mut ens sunnuntaina tuun meikkuun jokatapauksessa
No niin huomenna 18.11 sunnuntaina meilahdessa viikkokisat klo 12 alkaen. Ilmoittautuminen kahviolla. Pelataan nyt vaikka yks täysi kierros(16väylää) sitten pikku tauko kahvilassa ja sitten 8 väylää(väylät 1, 2. 3. 4, 10, 11, 15 ja 16) tai sitten 2 täyttä rundia jos kaikki niin haluavat.
ctp kisa tutulla väylällä nr 15. Kisa maksaa 2e + 1e ctp. (ctp kisa tietty vapaaehtoinen)
Voittajalle potti mutta tokalle omat takas, tervetuloa
ctp kisa tutulla väylällä nr 15. Kisa maksaa 2e + 1e ctp. (ctp kisa tietty vapaaehtoinen)
Voittajalle potti mutta tokalle omat takas, tervetuloa
TULOKSIA!!!!!!! PRKL. eikö Ville voittanu ku ei tuu tulolksia??? HÄH???
veikkaan et jr voitti ville toka ja petri kolmas. ville vei ctp n. eikä ei vienykkää ku villen kiekko lähti rollimaan. jr vei 2 metirä. laakeri oli kuudes
mitä mä höpisen. Laakeril niin kova kanuuna että ei se päässy paikalle...
NO niin Arttu:) Sori että tulospalvelu oli tällä kertaa luokattoman hidasta!
Osuit muutamassa veikkauksessasi naulan kantaan:) en voittanut ja tottakai masiksessa ja siksi tulokset kesti...Laakeri asiassa luultavasti olit myös oikeassa! ja kylhän sun nyt ois pitänyt arvaa että Kuikka vie ctp:n kuten lähes joka kerta. Kisoissa 8 pelaajaa joista 3 ensikertalaista(td:n tuttuja) harvemmin käynyt muuten niin että ekan rundin jälkeen ei tartte sekoittaa pooleja uudestaan vaikka tulosten mukaan tietty mentiin:) td itse ei syystä ja toisesta syttynyt ekalla rundilla...Pelattiin muuten täydet 2x16 väylää ja tässä tulokset:
1. Stenulf Ilmoni 43+45=88 -8
2. Juha Nieminen 46+44=90 -6
3. Ville Piippo 50+41=91 -5
4. Seppo Kuikka 48+47=95 -1
5. Petteri Kantokari 46+50=96 par
6. Antti Kokko 52+50=102 +6
7. Mika Oinonen 53+53=106 +10
8. Juha Saksa 57+56=113 +17
CTP kisa siis Kuikalle muistaakseni noin metri korista, on se kova...
Lisähuomautuksena että näillä näkymin td seuraavat 3 viikonloppua duunissa joten toivottavasti joku muu pitää silloin kisat...
Osuit muutamassa veikkauksessasi naulan kantaan:) en voittanut ja tottakai masiksessa ja siksi tulokset kesti...Laakeri asiassa luultavasti olit myös oikeassa! ja kylhän sun nyt ois pitänyt arvaa että Kuikka vie ctp:n kuten lähes joka kerta. Kisoissa 8 pelaajaa joista 3 ensikertalaista(td:n tuttuja) harvemmin käynyt muuten niin että ekan rundin jälkeen ei tartte sekoittaa pooleja uudestaan vaikka tulosten mukaan tietty mentiin:) td itse ei syystä ja toisesta syttynyt ekalla rundilla...Pelattiin muuten täydet 2x16 väylää ja tässä tulokset:
1. Stenulf Ilmoni 43+45=88 -8
2. Juha Nieminen 46+44=90 -6
3. Ville Piippo 50+41=91 -5
4. Seppo Kuikka 48+47=95 -1
5. Petteri Kantokari 46+50=96 par
6. Antti Kokko 52+50=102 +6
7. Mika Oinonen 53+53=106 +10
8. Juha Saksa 57+56=113 +17
CTP kisa siis Kuikalle muistaakseni noin metri korista, on se kova...
Lisähuomautuksena että näillä näkymin td seuraavat 3 viikonloppua duunissa joten toivottavasti joku muu pitää silloin kisat...
Ootsä papiks ryhtyny ku sunnuntaina hommia teet ?
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
- Seura: Talin Tallaajat
Buhahaaaaaaaaaaa!!Breas kirjoitti:Ootsä papiks ryhtyny ku sunnuntaina hommia teet ?
-
- Oikea nimi: Janne Räsänen
- Seura: Talin Tallaajat
Viikonloppuna työn teko syö kisamahiksia älyttömän tehokkaasti, kokemusta on. Aika paha rasti, jos Ville joutuu niihin, näkihän sen tuloksistakin, kun Villeä korpesi jo ennakkoon seuraavat 3 viikkoa
tottakai korpeaa! tietty eihän mitään pakko ole tehdä...jiiärrä kirjoitti:Viikonloppuna työn teko syö kisamahiksia älyttömän tehokkaasti, kokemusta on. Aika paha rasti, jos Ville joutuu niihin, näkihän sen tuloksistakin, kun Villeä korpesi jo ennakkoon seuraavat 3 viikkoa