Pakko tähän kommentoidan hieman vaikka jaksan heittää frisbeegolfkiekkoa hädin tuskin sata metriä ja lempparidraiverini on Starfire joka mainitaan ainakin Frisbeepointin analyysissä tyttöjen kiekoksi tjms. Tykkään myös korostaa miehekkyyttäni pelaamalla mahdollisimman vaaleanpunaisilla kiekoilla

Asiaan.
Olen nyt pari vuotta käynyt pelaamassa pallogolfia ja päädyin tilanteeseen jossa totesin oman oppimisen olevan ohi ja kehityksen pysähtyneen. Piti siis päättää mennäkö ammattilaisen juttusille pyytämään apua vai koittaa jatkaa omilla virityksillä ja "hyväksi" havaituilla metodeilla (ihan niinkuin frisbeegolfissakin)
Päädyin ottamaan pro:n tunteja. Jo ensimmäinen pron tunti auttoi monessa asiassa. Lähinnä muutettiin otetta ja vartalon liikettä koitettiin muuttaa parempaan suuntaan. Ehdin opetuksessa saada sellaisia onnistumisen kokemuksia, että ymmärsin olevani oikealla tiellä. Tunnin jälkeenhän peli meni ihan sekaisin kun piti yrittää muuttaa totuttuja toimintatapoja uusiksi. (tähän oli jollakin tasolla varauduttu, koska kaverit oli kertoneet prolla käymisen sekoittavan pelin totaalisesti).
Pointti minkä haluan tässä liittää frisbeegolfiin ja ehkä myös tähän pimppaamiseen on se, että keskusteluani useamman kuin yhden golfarin kanssa huomasin että Pro Jarkko Raski (VihtiGolf) on antanut erilaisia neuvoja eri ihmisille. Tämä siksi että ihmisillä on erilaisia ominaisuuksia. Toisen kädet liikkuvat luontaisesti kovempaa ja vaativat ehkä erilaisen otteen tai jopa hieman erilaisen asennon että lyönti voi lähteä mahdollisimman hyvin. Näinhän on myös frisbeegolfissa. Olen pelannut Jaanin kanssa jonkinverran lupaavan?

En osaa olla sitä mieltä että frisbeegolf-kiekkoa voi heittää vain yhdellä oikealla tavalla. Jos olen oikeassa niin sehän tarkoittaa sitä että totuuksia voi tässä pimppaamisessa olla useita.