Swiss Open 2011
Valvoja: HALLITUS
Re: Swiss Open 2011
hyvä hyvä:) Kuikalla myös noi lennotjh kirjoitti:mulla on nyt ainakin samat lennot ku villellä ja beehmillä
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
- Seura: Talin Tallaajat
Kuikka on kuralla kumminkin!!monster kirjoitti:hyvä hyvä:) Kuikalla myös noi lennotjh kirjoitti:mulla on nyt ainakin samat lennot ku villellä ja beehmillä
-
- Oikea nimi: Seppo Paju
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
Minä päivinä porukka on menossa tonne ja minä päivänä lähössä ?
-
- Oikea nimi: Petri Behm
Listalla on 17 suomalaista. Onko kaikki tulossa perinteiseen Suomi-huoneeseen vai meneekö osa johonkin hotelliin?
Vakisängyt huoneesta on varannut ainakin
Minä, Piippo, Kuikka, Käpä, Jesse ja Anne..
Joutuuko fanit ja laukunkantajat Ruotsalaisten sekaan vai mahtuvatko raikkaalle tuoksuvaan Suomi-huoneeseen?
Vakisängyt huoneesta on varannut ainakin
Minä, Piippo, Kuikka, Käpä, Jesse ja Anne..
Joutuuko fanit ja laukunkantajat Ruotsalaisten sekaan vai mahtuvatko raikkaalle tuoksuvaan Suomi-huoneeseen?
foorumipurnaaja
Montakos meitä ei-henkilökohtaiseen kisaan osallistuvia on? 2 hlöä? Ja sänkyjä siellä oli kai 18 kpl? No jos ei sänkyjä riitä tempaisen Suomi- Ruotsi 6-1 paidan päälle ja majoittaudun Ruotsi- huoneeseen... tai sit meen nappasemaan niiltä yhden patjan... nou hätä!
varmaan ainakin 3Nina kirjoitti:Montakos meitä ei-henkilökohtaiseen kisaan osallistuvia on? 2 hlöä?
-
- Oikea nimi: Petri Behm
-
- Oikea nimi: Juho Rantalaiho
- Seura: Frisbeegolfseura 7k
En ole muistanut ilmoittaa, sori vaan. Ei tarvi varata mulle enää paikkaa Suomi-huoneesta, menen porvarihotelliin, kun massia on niin paljon.
17(?)+4-1= 20 ja sänkyjä 18... eli lienee munkin parasta alkaa katselemaan paikallisia hotellihuoneita...
se on sitten semmone homma et se joka missaa saaren, tarjoo olutta! eikö nii
180
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
- Seura: Talin Tallaajat
Eikös se oo jo perinnejh kirjoitti:se on sitten semmone homma et se joka missaa saaren, tarjoo olutta! eikö nii
Mä en tiedä oonko varannu jonkun sängyn. Tosin eipä mul lentolippuakaan ole. Jää siis reissu varmaanki väliin. pitäs vissii ilmottaa jollekki. toisaalta.. onhan täs aikaa...
Mä ja nils ollaan ainaki tulossa suomihuoneeseen.
Tulossa kans suomihuoneesee.