letiss kirjoitti:Tapani, mä luulen, että Sinä ymmärrät nyt kokoajan väärin tätä "keskustelua".
Eli ei kukaan ole tekemässä kisakoneesta, hallituksesta tai mistään muustakaan "instanssista" syyllistä
tai edes etsimässä sitä. Kyse on käsittääkseni asenteesta ja pelurien kunnioituksesta muita kohtaan.
Ts. se mitä edelle eri kisojen TD:t sekä muutama muu "bulvaani" on peräänkuuluttanut on pelaajien
vastuu.
En etsi syyllisiä. Erikoisena pidän sitä, että joku niin lukee vastauksistani. Kaikkea en tosiaan ymmärrä, ja vielä enemmän voin ymmärtää väärin.
Esimerkiksi Villen kommentti oikeasta urheilusta
"Siis oikeassa urheilussa ilmoittaudutaan, maksetaan ja kilpaillaan - ihan tosissaan." ei auennut minulle, koska mielestäni meidän systeemissä tehdään juuri niin.
Enkä ymmärtänyt myöskään Arin kommenttia huvikseen ilmoittautumisesta ja paikan viemisestä. Ainakaan minun ymmärtääkseni ei paikkaa tässä systeemissä viedä muilta. Paitsi jos maksaa eikä silti ilmaannu. Enkä vielä ole keksinyt keinoa välttää tätä.
Tässä ketjussa ei mielestäni ole oikein ehdotettu vielä mitään mikä kehittäisi mitään ja olen yrittänyt herättää ajatuksia ja ideoita ja saada kirjoittajia perustelemaan ja avaamaan ajatuksiaan.
Kuten varmasti on käynyt selväksi, olen itse sitä mieltä että nyt käytettävä järjestelmä on paras ja toimivin mitä kukaan on ehdottanut tai keskutellut. Ja vastaa pitkälti kaikkiin ongelmatilanteisiin. Ainakin omissa kisoissani olen siihen ollut tyytyväinen.
Olen silti enemmän kuin innokas ottamaan vastaan toivimia kehitysehdotuksia.
Kaikki olemme samaa mieltä siitä, että ideaalitilanteessa kaikki ilmoittautujat maksaisivat ja vielä osallistuisivat kisaan. Kysymys kuuluukin, että miten päästään mahdollisimman lähelle sitä?