Prodiscus Challenge, Julkujärvi 30.4.

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Re: Prodiscus Challenge, Julkujärvi 30.4.

Viesti Kirjoittaja Jani »

Saataisiinko näistä videoista lisää hyötyä irti, jos vaikka liiton varoin tehtäisiin kopioita ja lähetettäisiin kuntien liikuntatoimenjohtajille tms.? Tukholman kisasta varmasti näkisi, millaista laji on kilpatasolla ja millaisissa maastoissa sitä on hieno pelata. Jos siis vaikuttaisi tulevien kenttien rakennusprojekteihin.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Prodiscus Challenge, Julkujärvi 30.4.

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Torrentti olisi tarkoitus tehdä, eli ilmaiseksi kaikille, joten voitte aivan hyvin käyttää matskua mainosmateriaalina uusien ratojen hankkimisessa. Onnea yrityksiin! En ollut tyytyväinen muutamaan kohtaan, jotka jättivät kiireellä tehdyn fiiliksen hommiin, joten katsotaan, saadaanko tulosta parannettua julkaisuversioon. Siis kiirellä tehtyähän tämä onkin, mutta mielestäni mukana on vielä muutama liian paha riman alitus. Mä oon hyvä vaatimaan, mutta uskoisin ongelmien särähtävän korvaan muillekin, kun katselin videot läpi katsojan näkökulmasta. Vielä hetki aikaa setviä asioita pliis.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Prodiscus Challenge, Julkujärvi 30.4.

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Olin sen verran sekaisin flunssassa, että tupeksin niin pahasti, että julkaisu myöhästyy jonkin verran sori.
Vastaa Viestiin