Toiseksi, tarkistan par'aikaa.

Onkohan kellään noita discraftin uusia kouruputterietä --GT tai jotain. Ne on aika hämäriä esineitä...
Valvoja: HALLITUS
Mini-Nieminen kirjoitti:Ensiksikin Pete, mikä v**un poika mä sulle oon!!?? Jos on jotain isoteltavaa, niin isottele livenä. Foorumin takana kyllä kelpaa...
Toiseksi, tarkistan par'aikaa.Fiilis on putterin suuntaan, mutta eihän näistä koskaan tiedä...Oisitko heittänyt bulldogilla? Eikös sun pitänyt omegalla heittää, Pete?
Onkohan kellään noita discraftin uusia kouruputterietä --GT tai jotain. Ne on aika hämäriä esineitä...
ei vaan mid-range. http://www.innovadiscs.com/discs/bulldog.htmlMini-Nieminen kirjoitti:Innova kertoo, että bulldog on putteri
Mini-Nieminen kirjoitti:Ja kilpailun järjestää Jaani ja HFK...Kiitos silti vinkistä, Poimis.
BTW: juttelin Innova-asiantuntijan kanssa aiheesta ja hän sanoi, että Bulldog on ennemminkin mid-rangeri, samoin kuin hydra.
Sori, että mä sählään näin, mutta se on luonnollista, kun kiekkoja on niin maan samperisti, eivätkä valmistajat tee enää selkeesti joko puttereita tai midejä.
Kun kaikki vain heittäis Aviareilla...