Finaalissa avoimen osalta oli kunnon dramatiikkaa ja meininkiä! villen 4 heiton johto kuivui jo 3 reiän jälkeen jolloin olin tasoissa villen kanssa ja juho heiton perässä 4 reiällä porukka pisti seiftaten paitsi patrsin hyvä kolmonen. 5 reikä meni myös ilman herotuksia. 6 reiällä juho avaa OB:lle ja kortittaa 4, kalle tekee hienon birkun. 7 väylällä nähtiin dramatiikkaa heinosen osalta jaetussa johdossa villen kanssa, avaus OB, drop zonelta OB, putti ohi 6 korttiin kun samaan aikaan rantalaiho tekee par:n ja ville otti OB 4. tilanne kärjessä ville johti rantalaihoa 1 ja mua 2. 9 reiällä minä ja ville painettii kunnolla pisteille ja tilanne aukesi juholle jonka draivi oli nätisti fairwayllä. mulle ob 5 ,samoten villelle juho pelas järkevän 4. tässä vaiheessa omat voittohaaveet oli haudattu. viimeisen reiän ratkasu tuli sitten villen missattua 4m par putti kun juholla oli vielä nosto par. huikee finaali!
Ville osaa kyllä ton viihdyttämisen taidon... harmi villen kannalta muuten niin hyvin putannu koko viikonlopun mut sit tollanen missi... aiai...uuteen nousuun... onnee rantikselle....