Sikalegendaariset viikkokisat vihiojalla alkaen 5.5.2008
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: Janne Kotka
Mun kyydissä pääsee ainaki noihin kansallisen sarjan kisoihin ja takasin. Vihdin golfkenttäkisaan on pari paikkaa viel autossa. Ouluun ajattelin mennä junalla.Jeppe kirjoitti:Olen Kimmon kanssa samaa mieltä, että olisi (TODELLA) hieno asia, jos DGCT pystyisi järjestämään kuljetuksia ja majoituksia kisoihin. Koska 15-vuotiaan on aikas vaikea varata/yöpyä hotellissa, tarvitaan siihen aina vanhempi mukaan. Mutta, jos DGCT pystyisi järjestämään majoituksen ja kuljetukset ei tarvitsisi vanhempien lähteä mukaan.
Toivon myös, että saataisiin jonkulainen hyvä ilmapiiri DGCT :n sisälle.
Eihän tässä ole mitään järkeä...
Ja kun ne kotisivut tulevat, ne viikkokisojen tulokset voisi laittaa sinne, jos tarvetta...
T. Vihnun junnu!
tulkaa vaa kyselee.
t: John
-
- Oikea nimi: Markus Mäntylä
- Seura: Tampereen Frisbeeseura
On tässä netissä keskustelussa se hyvä puoli, että vastausten pituus ja filosofinen puoli tuntuvat ainakin tämän threadin osalta paisuvan isommiksi kuin vaikkapa viikkokisoissa heitettyyn kysymykseen paikanpäällä vastatessa. (Viini-/olutlasin äärellä syntyvistä filosofioista jäädään kuitenkin täälläkin vielä vähän jälkeen)
Summa summarum, on hyvä, että näin ahkeraa ja ennen kaikkea korkeatasoista keskustelua saatiin aikaiseksi aiheesta, joka ei varmisti ole niitä kaikkien helpoimpia. Kuten tek-nisch mainitsi olisi kuitenkin sääli, jos uusille fg:n harrastajille perinteikkäästä ja paljon aikaan saaneesta seurasta tulisi heti ensivaikutelmana aivan toisenlainen kuva. Huomaan kuitenkin, että paljon ollaan valmiita tekemään tämän kuvan muuttamiseksi (jopa nettikirjoittelua muuten vieroksuvat ovat saaneet sanaisen arkkunsa auki). Hieno homma.
ps. Myös omassa autossa on pari paikkaa vapaana Vihdin golfkenttäkisaan, joten rohkeasti ottamaan yhteyttä, jos on kyytiä vailla.
Se ei ole suuri synti ja saattaa seuraavien vuosien varrella korjaantuakkin.tek-nisch kirjoitti:enkä itseasiassa vieläkään tiedä miltä näyttää AMA
Summa summarum, on hyvä, että näin ahkeraa ja ennen kaikkea korkeatasoista keskustelua saatiin aikaiseksi aiheesta, joka ei varmisti ole niitä kaikkien helpoimpia. Kuten tek-nisch mainitsi olisi kuitenkin sääli, jos uusille fg:n harrastajille perinteikkäästä ja paljon aikaan saaneesta seurasta tulisi heti ensivaikutelmana aivan toisenlainen kuva. Huomaan kuitenkin, että paljon ollaan valmiita tekemään tämän kuvan muuttamiseksi (jopa nettikirjoittelua muuten vieroksuvat ovat saaneet sanaisen arkkunsa auki). Hieno homma.
ps. Myös omassa autossa on pari paikkaa vapaana Vihdin golfkenttäkisaan, joten rohkeasti ottamaan yhteyttä, jos on kyytiä vailla.
Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.
-
- Oikea nimi: Tuomas Rio
- Viesti:
Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.Noukka kirjoitti:Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.
-T
-
- Oikea nimi: Jussi Kokkonen
- Seura: Disc Golf Club Tampere
Ei niin, onhan sillä tapparan verkkaritkin...RioT kirjoitti:Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.Noukka kirjoitti:Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.
-T
-
- Oikea nimi: Tuomas Rio
- Viesti:
Sen sijaan Heikkilältä voi kysyä koiranhoidosta ja suunnistamisesta.kote kirjoitti:Ei niin, onhan sillä tapparan verkkaritkin...RioT kirjoitti:Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.Noukka kirjoitti:Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.
-T
-T
-
- Oikea nimi: -Hege
- Seura: Disc Golf Club Tampere
RioT kirjoitti:Sen sijaan Heikkilältä voi kysyä koiranhoidosta ja suunnistamisesta.kote kirjoitti:Ei niin, onhan sillä tapparan verkkaritkin...RioT kirjoitti: Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.
-T
-T
Kisareissuilla aina sattuu ja tapahtuu mut miks aina mulle? Tämäkin koira setti tapahtui Oulun kisoissa ja nyt saa valmiiks jännittää mitä tänä vuonna siellä tapahtuu Ps.Tohon Tappara asiaan sen verran että kyllä surkee on kamalaa...
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
-
- Oikea nimi: Jani Toivonen
- Seura: Disc Golf Club Provinssi
sama ajtus mun tarinalla mut pikkuusen kaukaa kuiteski!!
Ja tämä tarian on tosi!!!
Olin Peräseinäjoen nesteellä töis ja kans vanha ukkeli tuli kassalle maksamaan bensojaan ja jutteli tovin ja oli oikeen hyvät jutut ja kysy multa siinä välis et kenen poikia oot niin vastasin et Toivosen Heimon niin äijä mulkaasi kiukkuusesti ja käveli mitää sanomatta ulos huolttikselta?????
Mitä Vit....
Ja tämä tarian on tosi!!!
Olin Peräseinäjoen nesteellä töis ja kans vanha ukkeli tuli kassalle maksamaan bensojaan ja jutteli tovin ja oli oikeen hyvät jutut ja kysy multa siinä välis et kenen poikia oot niin vastasin et Toivosen Heimon niin äijä mulkaasi kiukkuusesti ja käveli mitää sanomatta ulos huolttikselta?????
Mitä Vit....
Komia mies ämpäri pääs
DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Tuon pikku tarinani vertauskuvallinen opetus on siinä, että jos liityt johonkin seuraan tai yhteisöön jolla on tietyt perinteet, tavat ja kulttuuri, tulee sinun kunnioittaa noita perinteitä tai sinut saatetaan savustaa ulos niin kuin tuo vanha iki-ilves savusti tappara kannattajan ulos saunasta. Vähän niin kuin menisi pohjanmaalla baariin julistamaan, että paini ja pesäpallo on homojen hommaa. Kiire siinäkin tulisi!