no mä en ainakaa oo oppinu... ois kyl kiva joskus pelaa sillai et ois ihan kivaa...anna kirjoitti:oppiskohan videoilta yhtään peli-iloa ja rentoutta

Valvoja: HALLITUS
no mä en ainakaa oo oppinu... ois kyl kiva joskus pelaa sillai et ois ihan kivaa...anna kirjoitti:oppiskohan videoilta yhtään peli-iloa ja rentoutta
Bäkkärit on meikältä näemmä taas tollasia peruslaiskoja. Kokeilin JR:n innoittamana siirtää tukijalan paikkaa pikkusen oikealle, ja se tuntui ihan hyvältä. Jotenkin näyttää silti tollaselta heittelyltä vieläkin, ja vedon ajoituksessa on vähän toivomisen varaa..AMA kirjoitti:Viime viikon satoa Pirkkahallista. Ensin tumpsilta neljä forea ja neljä bäkkäriä hidastuksineen ja sit samat setit multa. Noissa bäkkäreissä on mulla käytössä uus tekniikka, joten erittäin mieluusti otan parannusehdotuksia vastaan. Nyt kun se ei ole vielä liian syvälle juurtunut, niin pystyy muutoksiakin tekemään melko pienellä vaivalla.
http://www.youtube.com/watch?v=vUlomtuAsXg
missä tuo cs-video on nähtävissä?jiiärrä kirjoitti:Tumpsi, jos katsot Christian Sandströmin promoa, hänen saattoaskeleensa ei mene niin pitkälle oikealle kuin osa sinun heitoistasi rystyltä. Minusta olisi vielä varaa siirtää oikean jalan plant stepiä lisää oikealle, jottet olisi niin kallistunut oikealle ja epätasapainossa "kaatuen" saattoaskeleella niin pitkälle oikealle. Askelpituus on varmaan aika ok viimeisessä askeleessa, mutta jos tarvitset joskus heittä tosi matalan heiton oksien ali, kannattaa jättää oikean jalan nostaminen oikealle lantionivelestä vikan askeleen aikana. Se lyhentää viimeistä askelta ja saa painopisteen enemmän eteen, jolloin on helpompaa heittää nokkakulma vaakana tai alemaksi ja se tiputtaa maksimikorkeutta, jolle kiekon voi saada. Kyynärpääsi voisi mennä paljonkin lähemmäs kohdetta ennen käden suoristusta. Kummin päin heität pidemmälle, kiekko läheltä vasenta kylkeä ja kaukaa oikealta, vai läheltä molempia kylkiä ja kyynärpää kunnolla eteen? Vapaa käsi voi siirtyä saatossa ja ennen rip pointia enemmän oikealle kuin vain vasemman kyljen tasalle. Johon sinulla jää kätesi.
harvemmin. yleensä esiintyy silloin kun pitäisi heittää fiksu korjausheitto takaisin väylälle, eikä puraista superhessu-maapähkinää ja heittää se iisi 120m forehysse puiden yli kupille. itseasiassa välillä tuntuu että pitäis hommata alivakaampiä lötiä ettei niitä joudu pakottamaan yli tarvittaessa.Foret ovat tosissaan teräviä, mutta tuleeko sulle worm burnereita helposti, kun olet niin painopiste edessä?
tää onkin helpommin sanottu ku tehty.Jos viet kättä edemmäs lähes suoraksi ennen ranteen snäppiä, saat lisää pituutta. Kokeilisin myös eri käden kiihdytyspisteitä. Sulla näyttäisi olevan aika nopea ja vahva käsi noin päin heittäessä, joten sun parhaan pituuden tuova aloituspiste lienee mua aikaisemmin, mutta nyt olet tosi ajoissa muhun verrattuna. Ja en tosiaan ole forespesialisti.
En nyt ihan tätä ymmärtäny. Eli siis kyynärpää lähemmäs kohdetta missä kohtaa heittoa?jiiärrä kirjoitti:Rystyssä kyynärpään vieminen pidemmälle kohti kohdetta lisää kyynärpääkulmaa ja antaa mahdollisuuden kovempaan snäppiin.
tuntuu olevan aika yleinen tapa mitä jengin heittoja kattelee, en oo tullu kelanneeks että sillä ois kovinkaan suuri merkitys. jotenkin hankala päästä rytmiin jos tekee sellasen syöksyn ku sä teet.monster kirjoitti:no joo. kattelin kriittisemmällä silmällä uudestaan heittoja nyt:) tumpsin vauhti ehkä hieman turhan pompahtelevaa,painopiste pääse liikkumaan turhaan yläs alas silloin ja vaikeuttaa voiman suuntaamista suoraan eteen suoraviivaisesti.
joo tota torson kiertoa oon yrittäny lisätä reilusti tässä talven mittaan, ja aika paljon oon jo saanutkin sitä mukaan. tuntuu että kädestä häviää kaikki teho jos käännän vielä enemmän, eli en varmaankaan saa kroppaa oikastua tarpeeks nopeesti. jalan laahaamisella sen saattais saada toteutettua fiksummin, pitääpä kokeilla huomenna. reeniä reeniäkummatki sais lisätehoa heittoihinsa myös jos hakis enemmän niin sanotusti kierron takaa.eli vasenta kylkeä syöttäis voimakkaammin eteen ja näin ollen sais lisätehoa kropasta,mut ehkä toi enemmän sopii pituusheittoihin kuitenkin. tumpsin takajalka irtoo maasta foressa hieman liian aikaisin vieden myös tehoa heitoista. sais mun mielestä "raahata" perässä hieman samaan tyyliin kuin amalla.
jos urheilu tuntuu kivalta, tekee jotain väärinJaani kirjoitti: sillä kivaa tämä ei missään nimessä ole. Varsinkaan kyykky. Hyi.