Kaatis, Vihti
Valvoja: HALLITUS
- Tee8mu
- Oikea nimi: Teemu Malmelin
- Seura: Nokian frisbeeseura
Re: Kaatis, Vihti
Sattuu se olemaan myös kumpunotkolantiellä, joten vaikka Kumpunotkon rata.Jani kirjoitti: Minkäs teet, kenttä nyt vain sattuu olemaan kaatopaikalla. Minä ainakin yritän tehdä paikasta hienoa mieluummin talkoilla kuin nimellä.
on se kyllä totta että kaatis ei paikkaa nimenä arvosta. '
Vuoden 2012 SM-kisa-avaus Vihdin kaatopaikalla, tervetuloa!
Kutsumisessa Kaatikselle ei ole mitään ongelmaa, ongelmia oli radan alkutaipaleella, kun kotona
ilmoitin, että lähden Kaatikselle keräämään risuja ja roskia.
Hienoa kuitenkin, että nimeäminen jaksaa kiinnostaa läpi kunta/kaupunki rajojen.
ilmoitin, että lähden Kaatikselle keräämään risuja ja roskia.
Hienoa kuitenkin, että nimeäminen jaksaa kiinnostaa läpi kunta/kaupunki rajojen.
- Ari
- Oikea nimi: Ari Penttala
- Seura: Nummelan Frisbeeseura
Mielestäni nimenvaihto voi tulla ajankohtaiseksi sellaisessa tilanteessa kun joku rakentaa Kaatikselle Järva-tyyppisesti ravintolan ja sitä kautta pyörittää ja ylläpitää oikeasti maksullista frisbeegolfkenttää.
Tällöin voi ajatella kentän nimen markkinointihenkisyydellä olevan edes jonkinlaista merkitystä.
Nykyisillä pelaajamäärillä kansallisestikin voi kuitenkin luottaa siihen, että nimellä ei ole mitään merkitystä. Paikalliset menevät todennäköisesti kaatikselle vaikka nimi olisikin Kumpunotkola Disc Golf Area.
Tällä hetkellä kaikki julkisuus on positiivista julkisuutta. Eli mikäs sen hienompaa jos nimikin herättää keskustelua
Onneksi kenttä on tosiaan jo nyt parempi kuin nimensä.
Tällöin voi ajatella kentän nimen markkinointihenkisyydellä olevan edes jonkinlaista merkitystä.
Nykyisillä pelaajamäärillä kansallisestikin voi kuitenkin luottaa siihen, että nimellä ei ole mitään merkitystä. Paikalliset menevät todennäköisesti kaatikselle vaikka nimi olisikin Kumpunotkola Disc Golf Area.
Tällä hetkellä kaikki julkisuus on positiivista julkisuutta. Eli mikäs sen hienompaa jos nimikin herättää keskustelua
Onneksi kenttä on tosiaan jo nyt parempi kuin nimensä.
- Tee8mu
herneitä nenässä vaikka niitä ei ole edes jaeltu...letiss kirjoitti: Hienoa kuitenkin, että nimeäminen jaksaa kiinnostaa läpi kunta/kaupunki rajojen.
näytäppä tältä foorumilta mulle yksikin järjkevä keskustelu/väittely niin sit voin luvata että pidän ylläolevaa kommentia aiheellisena.
-
- Oikea nimi: Sauli Soini
ööö..mun sisälukutaito ei tavoittanut herneitä, mutta mitäpä näitä tulkitsemaan. Kaatis on musta ihan hieno nimi. Yleensähän radat nimetään sijainnin mukaan, mikä sekin on ihan mainio tapa. Tässä on vähän vaihtelua. Hangon radan nimi olisi hieno.Tee8mu kirjoitti:herneitä nenässä vaikka niitä ei ole edes jaeltu...letiss kirjoitti: Hienoa kuitenkin, että nimeäminen jaksaa kiinnostaa läpi kunta/kaupunki rajojen.
näytäppä tältä foorumilta mulle yksikin järjkevä keskustelu/väittely niin sit voin luvata että pidän ylläolevaa kommentia aiheellisena.
Ihan oikein tulkitsit, kaikki näköjään ei siihen pystynyt....saleee kirjoitti:ööö..mun sisälukutaito ei tavoittanut herneitä, mutta mitäpä näitä tulkitsemaan.Tee8mu kirjoitti:herneitä nenässä vaikka niitä ei ole edes jaeltu...letiss kirjoitti: Hienoa kuitenkin, että nimeäminen jaksaa kiinnostaa läpi kunta/kaupunki rajojen.
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
- Seura: Talin Tallaajat
herneitä nenässä vaikka niitä ei ole edes jaeltu...
ööö..mun sisälukutaito ei tavoittanut herneitä, mutta mitäpä näitä tulkitsemaan.
Ihan oikein tulkitsit, kaikki näköjään ei siihen pystynyt....
Lettis sä oot vaan niin taitava hattuilija? Vaikeehan tosta oli hakee sitä!!
- PM
PM kirjoitti:herneitä nenässä vaikka niitä ei ole edes jaeltu...
näytäppä tältä foorumilta mulle yksikin järjkevä keskustelu/väittely niin sit voin luvata että pidän ylläolevaa kommentia aiheellisena.ööö..mun sisälukutaito ei tavoittanut herneitä, mutta mitäpä näitä tulkitsemaan. [/quot
Lettis sä oot vaan niin taitava hattuilija? Vaikeehan tosta oli hakee sitä!!Ihan oikein tulkitsit, kaikki näköjään ei siihen pystynyt....
- PM
Lettis sä oot vaan niin taitava hattuilija? Vaikeehan tosta oli hakee sitä!!
- Tee8mu
...yhtä taitava kuin Pete tossa kirjoittelussa
- PM
Katos perkelettä ei sit muokannu noita hö
Viimeistä viikkoa viedään: kausi paketoidaan seuraavana viikonloppuna, jolloin kerätään korit pois talveksi. Vähän yli viisi kuukautta ehdittiin pelata ensimmäisenä vuonna, ja ensi vuonna päästään aloittamaan selvästi aiemmin, todennäköisesti huhtikuussa.
Viime viikolla istutettiin hieman lisää puita kentälle. Talven aikana valmistuu pienimuotoinen klubitalo, joka sijoitetaan ykköstiin tuntumaan. Sadekatoksia pystytetään ensi kesänä lisää, ja kaikennäköistä muutakin viilausta varmasti tehdään. Ruoho pyritään leikkaamaan niin usein, ettei sitä tarvitse kutsua heinäksi. Pelimaksut pysyvät samansuuruisina ensi kesänäkin.
Vielä siis ennättää Kaatikselle ennen talvipelailuja esimerkiksi Nummelanharjulla!
Viime viikolla istutettiin hieman lisää puita kentälle. Talven aikana valmistuu pienimuotoinen klubitalo, joka sijoitetaan ykköstiin tuntumaan. Sadekatoksia pystytetään ensi kesänä lisää, ja kaikennäköistä muutakin viilausta varmasti tehdään. Ruoho pyritään leikkaamaan niin usein, ettei sitä tarvitse kutsua heinäksi. Pelimaksut pysyvät samansuuruisina ensi kesänäkin.
Vielä siis ennättää Kaatikselle ennen talvipelailuja esimerkiksi Nummelanharjulla!
Miksi korit pois talveksi ? Yleensähän ne seisoo radalla kuin radalla ympäri vuoden.
- Ari
- Oikea nimi: Ari Penttala
Radalla on varsin uusia puita joiden sietäisi nähdä selviytyvän talvesta ilman isompia vaurioita.