Miten muut kiessit käyttäyty? Veikkaan että niissä ratingit laski. Väliaikasissa kun ratingit lasketaan erikseen jokaselle kierroksella ja lopullisissa yhteen. Ainoastaan, jos olosuhteet poikkeavat merkittävästi, saatetaan kierrosratingit laskea lopullisissakin kierroskohtaisesti. Esim EM-kisoissa ekan kiessin ratingit oli joku 20 pojoa paremmat kuin vikan kiessin ratingit, kun porukka oppi pelaamaan rataa paremmin loppua kohti. Lopullisissa kuitenkin kaikilta kiesseiltä sama. Tuo voisi osaltaan selittää noin isoa muutosta tuolla Karjaalla.tuminoid kirjoitti:Duh, olisivat tyytyneet vaan alustaviin sitten. Niissä ne kiessi oli 817, nyt 847. On muuten isoin heitto alustavien ja todellisten välillä mitä nähnyt.
PDGA ratings
Valvoja: HALLITUS
-
- Oikea nimi: Markus Mäntylä
- Seura: Tampereen Frisbeeseura
Re: PDGA ratings
"play for show, work for dough" -Lloyba
- tuminoid
- Site Admin
- Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
- Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Toka laski about 15 pojoo ja kolmas about 10.AMA kirjoitti:Miten muut kiessit käyttäyty? Veikkaan että niissä ratingit laski. Väliaikasissa kun ratingit lasketaan erikseen jokaselle kierroksella ja lopullisissa yhteen. Ainoastaan, jos olosuhteet poikkeavat merkittävästi, saatetaan kierrosratingit laskea lopullisissakin kierroskohtaisesti. Esim EM-kisoissa ekan kiessin ratingit oli joku 20 pojoa paremmat kuin vikan kiessin ratingit, kun porukka oppi pelaamaan rataa paremmin loppua kohti. Lopullisissa kuitenkin kaikilta kiesseiltä sama. Tuo voisi osaltaan selittää noin isoa muutosta tuolla Karjaalla.tuminoid kirjoitti:Duh, olisivat tyytyneet vaan alustaviin sitten. Niissä ne kiessi oli 817, nyt 847. On muuten isoin heitto alustavien ja todellisten välillä mitä nähnyt.
- tuminoid
- Site Admin
Koskas muuten am/pro status muuttuu PDGA:lla asti? Suomen amatöörien top10:ssa viidellä on rahaa otettu jo keväällä ja am-status vieläkin.
-
- Toiminnanjohtaja
- Oikea nimi: Tapani Aulu
- Seura: Tomoottajat Disc Golf
On muuten itse asiassa kahdeksalla mun laskujen mukaan. Mä laitoin siitä erikseen viestiä jo PDGAle. Niitä korjaillaan siellä käsipelillä, mutta joitakin päässyt menemään ohi =Dtuminoid kirjoitti:Koskas muuten am/pro status muuttuu PDGA:lla asti? Suomen amatöörien top10:ssa viidellä on rahaa otettu jo keväällä ja am-status vieläkin.
- tuminoid
- Site Admin
Ne oli muutaman korjannu jo sitten päivityksen jälkeen, 10 minuuttia sitten niitä oli enää 5.Tapanote kirjoitti:On muuten itse asiassa kahdeksalla mun laskujen mukaan. Mä laitoin siitä erikseen viestiä jo PDGAle. Niitä korjaillaan siellä käsipelillä, mutta joitakin päässyt menemään ohi =Dtuminoid kirjoitti:Koskas muuten am/pro status muuttuu PDGA:lla asti? Suomen amatöörien top10:ssa viidellä on rahaa otettu jo keväällä ja am-status vieläkin.
-
- Toiminnanjohtaja
Näköjään! Eilen oli vielä Liitti, Malmelin, Rosenqvist, Nirkkonen ainakin amatöörejä =Dtuminoid kirjoitti: Ne oli muutaman korjannu jo sitten päivityksen jälkeen, 10 minuuttia sitten niitä oli enää 5.
- tuminoid
- Site Admin
Sama rumba naisille, ainakin neljällä rahaa otettuna. Amatöörinaisien määrä tippuu iloisesti alle kymmeneen
- Tee8mu
- Oikea nimi: Teemu Malmelin
- Seura: Nokian frisbeeseura
Tapanote kirjoitti:Näköjään! Eilen oli vielä Liitti, Malmelin, Rosenqvist, Nirkkonen ainakin amatöörejä =Dtuminoid kirjoitti: Ne oli muutaman korjannu jo sitten päivityksen jälkeen, 10 minuuttia sitten niitä oli enää 5.
Täysin amatöörejä!
Ite oon viel amatööri vaik otin massia huhtikuussa... Käsittääkseni ne muuttais ne aina vuoden alussa, tiiä sitten
-
- Toiminnanjohtaja
Kyllä ne pitäis muuttua aina heti. Brian Hoenigerin kans siitä nyt viestitellyt ja korjaavat asian.crife kirjoitti:Ite oon viel amatööri vaik otin massia huhtikuussa... Käsittääkseni ne muuttais ne aina vuoden alussa, tiiä sitten
-
- Oikea nimi: Suvi Rovio
Mä oon vieläkin PDGA:n mielestä mies
- tumpsi
- Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Mitenkäs tuo Perämeri Open? Ei ole näkynyt PDGA:n listoilla missään vaiheessa.
-
- Toiminnanjohtaja
Eri nimellä siellä: http://www.pdga.com/tournament_results/98075tumpsi kirjoitti:Mitenkäs tuo Perämeri Open? Ei ole näkynyt PDGA:n listoilla missään vaiheessa.
-
- Toiminnanjohtaja
Ja uutta pukkaa. http://www.pdga.com/player-ratings-search
Suomessa nyt 13 yli tonnin pelaajaa, ja 21 yli 990.
Suomessa nyt 13 yli tonnin pelaajaa, ja 21 yli 990.
- tuminoid
- Site Admin
Vieläkin oli 4-5 prota amatööreissä ja naisissakin pari. Ei tää ny PDGAn päässä mee ku Strömsössä.Tapanote kirjoitti:Kyllä ne pitäis muuttua aina heti. Brian Hoenigerin kans siitä nyt viestitellyt ja korjaavat asian.crife kirjoitti:Ite oon viel amatööri vaik otin massia huhtikuussa... Käsittääkseni ne muuttais ne aina vuoden alussa, tiiä sitten