Sekametelisoppa vaihtuvia kiekkoja eri rooleihin. Mä olen islleen laiska ja vammatkin haittaavat kantokykyä, joten yritän rajata kiekkomäärää. Se tarkoittaa tarvetta kiekoille, jotka toimivat tyynellä ja kovassa tuulessa. Ei ole kaikkiin rooleihin toimivia kiekkoja löytynyt em. vaatimuksella. Siksi on nippu kiekkoja taas odottamassa testejä.
Hyväksi havaitsemiani keikkoja, joita käytin paljon viime kaudella ovat mm.
Pig
Rhyno
Ion
P2
(nyttemmin myös Jokeri, joten valintaa/vertaustestejä pitää tehdä ensi kautta varten)
Z Buzzz ja Glo Z Buzzz lisäfeidiä sekä tuulen parempaa sietoa varten (ostin talvella X Buzzzin, mutta olisi kiva joskus kokeilla hyvällä alustalla ilman kovaa tuulta)
Comet kikkoihin ja Z oli ainoani viime kaudella ja nyttemmin X tarvitsee samaa kuin X Buzzz
Z ja glo Z Stalker samoilla kommenteilla kuin samojen muovien Buzzzit
Leopard vaatii pähkäilyä, kun se on niin lähellä Stalkeria
Z Surge SS, Beast, Flow ovat lähellä toisiaan ja pidän jokaisesta paljon, joten testitarvetta on ensi kautta ajatellen, kun sain Flown niin myöhään, että pito oli mennyt maasta.
Pro 166 Wraith yllättävän kovalla muovilla. Se ei vielä ole kulunut, joten pidän siitä varmaan vielä enemmän, kun se kuluu suoremmaksi.
Tuuliin ja mutkiin Force ja Gator eri pituuksille Zonen hiipiessä mukaan loppusyksystä ESP muovissa ja Pro D nyt talvella ja ne ovat keskenään aika erilaisia, testattavaa riittää tässäkin osastossa.
hillittömiin pituuksiin Nuket eri muoveissa (X kokeilematta, sain sen juuri) ja DD2, tosin vasta kuluneena tulee todelliset pituudet esiin, mun jengan ja nopeuden määrällä.
Mulla on ollut ongelmia luultavasti otteen ja kiekon puhtaan irtoamisen kanssa ja nyt kun on uusi ote valittavissa, Roc sekä ehkä Teebird saattavat nousta käytettävyydessään, joten taas on kivoja testejä tiedossa
Mun lempiheittoni on suora pilli, joten mahdollisimman pienen feidin kiekot ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Sääli vain, että monet niistä eivät kestä tuulta paljonkaan. Flow Opto taitaa muuttaa tätä puutetta

EHHEHE!!!!Mulla ei ole ollut onnea saada suoraa kiekkoa Glod Line muovissa, joten toivottavasti uusi Opto Riverini wörkkii alle Flown pituuksille. Sen alle on monta uutta kokelasta yli Buzzzin pituuden. Toinen E Sabreni on paljon suorempi kuin ensimmäiseni, muttei tykkää tuulesta. Impact, Aftershock, Hornet, Squall kahdessa muovissa ja Wasp tarvitsee testausta. Noista olen ehtinyt heittää vain Waspia ja tykkään!!! Tuuli ei näytä paljon hetkauttavan Waspia ja se oli yllättävän pitkä sekä suora. Ei ehkä ilman tuulta.
Eli mullin mallin voi mennä bägi ensi kaudelle. Taas. Kivaa ainakin on setviä eroja ja mulle parhaan valitsemisessa sekä tyynelle, että tuuleen menee monta sessiota ja kiessiä. Mieluiten kaikkiin säihin sopivat kaikille matkoille kaikille heitoille sopivina kiitos, olisi jo aikakin saada tuollainen bägin sisältö. Saa nähdä, ovatko valmistajat päässeet yhdessä niin pitkälle, että löytyisi mulle parhaiten toimivat harvat kiekkotyypit kaikkeen. Ehkä tuleva MVP Vector voi tyrkkäytyä bägiin. Mutka/tuulikiekoksi ehkä myös PD2. Jänniä aikoja tiedossa säiden parantuessa, kun pääsee vertailemaan lättyjä