SFL-Cup 2011 -keskustelu
Valvoja: HALLITUS
-
- Toiminnanjohtaja
- Oikea nimi: Tapani Aulu
- Seura: Tomoottajat Disc Golf
SFL-Cup 2011 -keskustelu
Hallitus tiedottaa -osiossa julkaistiin SFL-Cup -kisa eli kaikkien Suomen Frisbeeliiton alaisten kisojen "taustasarja" pallogolfin FedEx-cupin tyyliin.
Tässä ketjussa on sana vapaa ennustuksille, purnauksille ja muulle keskustelulle.
Pisteet ja taulukot.
Tässä ketjussa on sana vapaa ennustuksille, purnauksille ja muulle keskustelulle.
Pisteet ja taulukot.
Re: SFL-Cup 2011 -keskustelu
Eli tässä sarjassa on mukana kaikki ikäluokat + muut sarjat. Ovatko sarjat silloin juniorit 16v, juniorit 19v., seniorit 40, seniorit 50 sekä naiset amatöörit ja avoin ? Olemme hakeneet itsellemme yksipäiväistä kisaa 14.5. Pyrytouria emme hae, joten ilmeisesti kyseessä olisi tämä SFL-Cup. SFL-Cup on muuten nimenä hyvä.
-
- Toiminnanjohtaja
Kyllä, kaikki nämä sarjat ovat mukana. Periaatteessahan divisioonia on kyllä vieläkin enemmän: http://www.pdga.com/files/documents/09P ... Grid_1.pdf Tarvittaessa voidaan toki ottaa vaikka kaikki käyttöön.
Ja oli oma SFL-kisanne mukana toureilla tai ei, niin Cupissa on mukana joka tapauksessa.
Ja oli oma SFL-kisanne mukana toureilla tai ei, niin Cupissa on mukana joka tapauksessa.
Hmm. Mun mielestä noita divisioonia on liikaa jo pelkästään palkintojenjaonkin kannalta. Joskus ollaan menty pelkästää avoimilla ja amatööreillä. Mitä mieltä ovat muut kisajärjestäjät ?
-
- Toiminnanjohtaja
Noukalle ja muillekin vielä kerran tarkennuksena. SFL-Cupissa ei järjestetä erikseen kilpailuja.
SFL-Cupin pisteet lasketaan jälkikäteen jokaisesta SFL:n alaisesta kilpailusta, kuuluivat ne sarjaan tai eivät.
Eli kisajärjestäjille ei tule minkäänlaista murhetta näiden sarjojen osalta. Vain mulle, kun lasken pisteitä.
SFL-Cupin pisteet lasketaan jälkikäteen jokaisesta SFL:n alaisesta kilpailusta, kuuluivat ne sarjaan tai eivät.
Eli kisajärjestäjille ei tule minkäänlaista murhetta näiden sarjojen osalta. Vain mulle, kun lasken pisteitä.
- tumpsi
- Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
- Seura: Tampereen Frisbeeseura
vuoden tyytyväisin hankolainen -titteli menee kyllä helposti noukalle. joka vuosi.
Harvinaisen tyytyväinen olen ollut tänä vuonna kun noista A ja B systeemeistä luovuttiin. Olen vaan niin hölmö, että toi kokonaisuus aukee aina vähän hitaasti. No ehkä syksyyn mennessä tajuan mistä on kyse.
Koska näiden muiden kilpailuiden paikat ja päivämäärät on tarkoitus julkaista ?
-
- Toiminnanjohtaja
Muista kisoista tiedotetaan sitä mukaa kun niitä varmistuu. Kisanjärjestäjät varmasti avaavat tänne ketjuja kisoista ja kisakoneeseen luonnollisesti tulevat.
-
- Toiminnanjohtaja
Päivitin pisteet ensimmäisen kisan jälkeen. https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... l=en#gid=2
Eks mun pisteet oo väärin kun olin jaetulla viidennellä sijalla?
-
- Toiminnanjohtaja
Pisteet taas päivitetty tänne.
Huudelkaa virheistä ja/tai jos olette väärässä sarjassa.
Jokaisen pitäisi nyt olla vain yhdessä sarjassa (osa on voinut pelata esim. junnuissa ja avoimessa, mutta pisteet laskin yhteen vain junnuihin).
Avoimessa ylivoimaisessa kärjessä Seppo Paju neljällä voitolla ja 1000 pisteellä.
Naisten sarjassa Laura Uusi-Rasilla on samat 1000 pistettä, amatööreissä johtoa pitää allekirjoittanut reilusti vaatimattomammalla pistepotilla.
Junnuissa kärkitaistelu on tällä haavaa kaikkein tiukin, mutta Jani Ikonen ei ole ainakaan vielä päästänyt uhkaajia ohitseen.
Senioreissa Juha Niemisellä on mukava johto.
Ikäluokkia voidaan luoda lisää, mikäli pelaajat ilmoittelevat tarkemmin sarjojaan esimerkiksi tähän ketjuun.
Huudelkaa virheistä ja/tai jos olette väärässä sarjassa.
Jokaisen pitäisi nyt olla vain yhdessä sarjassa (osa on voinut pelata esim. junnuissa ja avoimessa, mutta pisteet laskin yhteen vain junnuihin).
Avoimessa ylivoimaisessa kärjessä Seppo Paju neljällä voitolla ja 1000 pisteellä.
Naisten sarjassa Laura Uusi-Rasilla on samat 1000 pistettä, amatööreissä johtoa pitää allekirjoittanut reilusti vaatimattomammalla pistepotilla.
Junnuissa kärkitaistelu on tällä haavaa kaikkein tiukin, mutta Jani Ikonen ei ole ainakaan vielä päästänyt uhkaajia ohitseen.
Senioreissa Juha Niemisellä on mukava johto.
Ikäluokkia voidaan luoda lisää, mikäli pelaajat ilmoittelevat tarkemmin sarjojaan esimerkiksi tähän ketjuun.
-
- Toiminnanjohtaja
Ja listat taas ajan tasalla täällä.
-Pasi Koivu nousi Avoimen kärkeen ja Kalle Savonenkin ohitti Seppo Pajun.
-amatööreissä meikäläisellä on turvallisen tuntuinen johto
-naisissa Laura Uusi-Rasi pitää edelleen johtoa kaukana muiden edellä
-junnuissa Jani Ikosen ykköspaikka pitää
-senioreissakaan vaihdosta ei ole tullut, vaan jo kuudesta kisasta pisteitä napsinut Juha Nieminen on ykkösenä
Tilastot näyttävät, että maaliin asti kisoissa on selvinnyt jo 301 pelaajaa.
-avoin 110
-amatöörit 130
-naiset 14
-juniorit 23
-seniorit 24
Sarjajaot olen ottanut suoraan kisojen perusteella, joten varmaan joku voi olla väärässä sarjassa. Ilmoitelkaa, mikäli haluatte korjausta omalle kohdallenne.
-Pasi Koivu nousi Avoimen kärkeen ja Kalle Savonenkin ohitti Seppo Pajun.
-amatööreissä meikäläisellä on turvallisen tuntuinen johto
-naisissa Laura Uusi-Rasi pitää edelleen johtoa kaukana muiden edellä
-junnuissa Jani Ikosen ykköspaikka pitää
-senioreissakaan vaihdosta ei ole tullut, vaan jo kuudesta kisasta pisteitä napsinut Juha Nieminen on ykkösenä
Tilastot näyttävät, että maaliin asti kisoissa on selvinnyt jo 301 pelaajaa.
-avoin 110
-amatöörit 130
-naiset 14
-juniorit 23
-seniorit 24
Sarjajaot olen ottanut suoraan kisojen perusteella, joten varmaan joku voi olla väärässä sarjassa. Ilmoitelkaa, mikäli haluatte korjausta omalle kohdallenne.
-
- Oikea nimi: Ville Lapinmäki
- Seura: Lords of Disc Golf
- Viesti:
DCMT välilehdestä puuttuu naisten pisteet Vampulan kisasta.
- MikeJones
- Oikea nimi: Mikko Järvinen
- Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris
Miks muuten esimerkiksi DCMT -pisteet lasketaan amatöörisarjan pisteisiin? Ja toisaalta Frisbeepointista saanee pisteitä avoimeen sarjaan. Tämä siis niiden pelaajien kohdalla, jotka pelaavat kauden aikana molemmissa sarjoissa. Hölmöä, että kisasta, jossa ei ole järjestettynä avointa/amatööri -sarjaa, saa kuitenkin pisteitä näihin... Minun mielestä avoimessa pelatut kisat pisteytetään avoimen pisteisiin ja amatööreissä sit omaansa. Tämä on vain minun mielipide.
ps. silti on hei tosi kiva et lasketaa pisteitä! Eli ei tarkoitus ole haukkua!
ps. silti on hei tosi kiva et lasketaa pisteitä! Eli ei tarkoitus ole haukkua!