Muuten pelaajat älkää ottako henkilökohtaisesti, jos vältän teidän kuvaamistanne, jollette ole finaalissa kärkiryhmässä, jos kuulutte meille, mitenhän tämän sanoisi, ei niin lajia parhaalla tavalla edistävän firman tiimiin. Pomot sekoilee, ei pelaajat, ei mulla ole mitään pelaajia vastaan. Lajin ja siksi pelaajien edun vuoksi näitä videoita on väsätty tähänkin asti. Ei pomojen iloksi. Niillä saa pää paisua ihan rauhassa keskenään, ei mua ininä haittaa. Ei oikein viitsi edes avautua, mitä ja miten on tapahtunut ja syiden selvittämiseen tarvitaan ihan muun koulutuksen saaneita. Ihan kuin kiinnostaisi epärationaalisen käyttäytymisen setviminen. Meitä on dissattu sen verran rajusti, että vaikeaksi on tehdä takaisin rakastaminen

Tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni sisältävä viesti, Juha on vastuussa vain omista mielipiteistäään, eikä alkuunkaan minun. Minä haistan palaneen käryä ja epäilen, ettei se löytynyt tässä tapauksessa korvieni välistä, eikä Juhankaan. En pidä tätä siltojen polttamisena puoleltani, kun sen teki vastarannan porukka aiemmin.
Annan esimerkin, mua ohjeistettiin, että kuvaa yleisöstä pahimmasta ryysiksestä. Siinähän mahtuu hyvin kääntämään kameraa kiekon lentoa seuraten. Olisipa tullut samaa jälkeä kuin ohjeistajan järkkäämässä videossa samasta tapahtumasta, eli kiekko ei näy kuvissa koko ajan, eikä ole selvyyttä siitä, mihin draivi meni. Joten jos tuollainen tulevaisuus videoissa kiinnostaa, kertokaa, jotta säästämme rahaamme ja vaivaamme sekä jätän asiat noin tekeville. Mahdollisesti.
Varaan tietysti oikeuden kiusaksenikin kuvata kisoja jatkossakin