HANGON KEKSI OPEN
Valvoja: HALLITUS
HANGON KEKSI OPEN
,eli Hangonmestaruuskisat, yhteiset viikkokisat Tammisaaren kanssa, sekä kaikille muillekin avoimet kisat pelataan LA 22.9 Hangossa.
Ilmoittautuminen 10.00 - 10.45
Ei osallistumismaksua
Pelataan 18 + 6 tai voihan sen jatkokierroksen vaihtelun vuoksi pelata vaikka Täktomissa. Riippuu säästä ja fiiliksistä.
Kaikki mukaan, myös vierailevat tähdet!
Ilmoittautuminen 10.00 - 10.45
Ei osallistumismaksua
Pelataan 18 + 6 tai voihan sen jatkokierroksen vaihtelun vuoksi pelata vaikka Täktomissa. Riippuu säästä ja fiiliksistä.
Kaikki mukaan, myös vierailevat tähdet!
- freak_magnet
Jos Rajamäen suunnassa ei ole mitään mielekästä menossa kyseisenä viikonloppuna niin nyt olisi oiva tilaisuus käydä Hangossa pelailemassa. Ja jos Ilkka sattuu olemaan maisemissa duunimatkalla tai jotain niin hänet pitää ottaa myös mukaan. Niin ja Antero kans, koska on teidän kaveri. Mikäs sen mukavampaa kuin näin loppukesästä tehdä vielä yksi etelänmatka. Olen näille meidän junnuille kertonut legendaarisesta Ilen ja Väykän puttikoulusta ja olisivat onnesta soikeena, jos edes toinen suurista puttiguruista saapuisi ihka elävänä paikalle.
-
- Oikea nimi: Kimmo Lindholm
- Seura: Nummelan Frisbeeseura
No voi hitsin hitsi. No mitä? No voi hitsin hitsi…Noukka kirjoitti:Niin ja Kimmon pitää tulla kans. Sekä tietysti muu Nummelan väki...
…Tietysti meillä on 22.9. Nummelan viikkokisojen GP-finaali + sauna. Eli minä ja monet Nummelalaiset olemme siellä.
Tiedoksi tapahtumasta:
http://www.liitokiekko.com/index.php?na ... 76409a4c8d
…ja pistetilanne:
http://www.liitokiekko.com/index.php?na ... 76409a4c8d
(Minulla ja parilla kaverilla on kyllä Hangon reissu suunnitelmissa vielä tänä syksynä. Noukka: soittelen sitten kun tullaan, jos sinulla sattuu olemaan vapaata…)
Hyvää Kala&Keksi Openia!
Ai niin Jorge. Unohdin mainita, että minulla on menossa "märän kelin harjoitusjakso", eli jos vettä tulee kaatamalla ja tuulee oikein rajusti niin lähden mielelläni. Jos taas aurinko paistaa eikä pisaraakaan tipu taivaalta en voi lähteä. Märän kelin tuntuma voi kadota! Kisoissahan kaikki heittävät kelissä kuin kelissä, mutta he eivät ole varautuneet siihen. Kukaan ei koskaan lähde surkeassa kelissä treenaamaan. Olen tullut siihen tulokseen, että mitä surkeampi keli, niin sitä otollisempi aika treenata. Näin minullakin on mahdollisuuksia edes joskus hieman menestyä tässä lajissa. Nyt täytyy lopettaa. Pitää lähteä treenaamaan putteja. Vein puttikorin vessaan ja harjoittelen pari metrisiä putteja kylmän suihkun alta. Aika nokkelaa vai mitä ?
Nyt on kyllä tosi paha flunssa menossa. Toivottavasti tästä lauantaiksi tokenee. Märän kelin harjoittelulla on kieltämättä haittapuolensa. Mutta en luovuta! Minusta tulee vielä märän kelin spesialisti ja frisbeegolfratojen Michael Schumacher! Niin palkinnoista piti mainita sen verran, että vain paras hankolainen ja paras ulkomaalainen palkitaan. Saattaa tulla vielä jonkinlainen CTP-kisa, jossa paras palkitaan kansallisuudesta riippumatta.